تجاوز به دختر مانتوفروش در اتاق پرو

قضات دیوانعالی کشور حکم اعدام مرد جوانی که فروشنده یک مانتوفروشی را در اتاق پرو مورد آزار و اذیت قرار داده بود بررسی می‌کنند تا در صورت تأیید این مرد در لیست اعدامی‌ها قرار بگیرد. این در حالی است که شاکی پس از اطلاع از بارداری‌اش خودکشی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شهروند، اوایل دی‌ماه ‌سال گذشته بود، یعنی درست یک‌ سال پیش که دختر ٢٠ ساله‌ای با شکایت خود این پرونده را پیش روی پلیس پایتخت قرار داد. این دختر در حالی که به‌شدت ناراحت و پریشان بود، در مقابل مأموران پرده از یک جنایت سیاه برداشت و گفت: «دو سالی می‌شود که در یک مغازه مانتوفروشی کار می‌کنم. درست بعد از گرفتن دیپلم برای اینکه از لحاظ مالی مستقل باشم در این مغازه مانتوفروشی در مرکز شهر مشغول به کار شدم. معمولاً تا آخر وقت هم می‌ماندم و گاهی اوقات صاحبکارم برای حساب و کتاب به فروشگاه می‌آمد. برای همین منتظر او نیز می‌ماندم و بعد از آمدنش به خانه می‌رفتم. دیشب مثل همیشه تا آخر وقت ماندم و سایر همکارانم فروشگاه را ترک کردند. من تنها مانده بودم و داشتم کارم را انجام می‌دادم که صاحب فروشگاه به همراه دو نفر از دوستانش به مغازه آمد. من هم وقتی دیدم او آمده، رفتم تا وسایلم را جمع کنم که به خانه بروم؛ اما یکی از دوستان صاحب مغازه که به اتاق پرو رفته بود، مرا  صدا زد. من هم به خیال اینکه قصد دارد مانتویی برای یکی از بستگانش انتخاب کنم به داخل اتاق پرو رفتم. نمی‌دانستم چه نیت شومی دارد تا اینکه وقتی وارد اتاق پرو شدم، او دهانم را بست و مرا در حالی‌که شوکه شده بودم، مورد آزار و اذیت قرار داد. این در حالی بود که صاحب مغازه و دوست دیگرش هم متوجه ماجرا شدند ولی هیچ عکس‌العملی از خودشان نشان ندادند. حتی به من کمک هم نکردند.»

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

در ادامه صاحب فروشگاه و دو دوستش شناسایی و بازداشت شدند.

صاحب فروشگاه در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: «آن شب به همراه دو نفر از دوستانم به نام‌های حامد و پرویز به مغازه‌ام رفتم. وقتی پرویز فروشنده مغازه‌ام را صدا زد، اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که چنین نقشه‌ای داشته باشد. وقتی به او گفتم که قصد دارم برای حساب‌و‌کتاب به فروشگاه بروم، همراهم آمد. وقتی متوجه این کارش شدم، من و حامد به‌شدت شوکه شدیم. هرگز فکر نمی‌کردیم او دختر جوان را مورد آزار‌و‌اذیت قرار دهد.»

با این اظهارات پرویز ٢٨ساله تحت بازجویی قرار گرفت. او به تجاوز به دختر جوان اعتراف کرد و به مأموران گفت: «اصلاً قصد این کار را نداشتم. اما وقتی وارد مانتوفروشی شدم و دختر جوان را دیدم که تنها است، وسوسه شدم. زیبایی و تنهایی این دختر باعث شد که فکر تجاوز به سرم بزند. برای همین او را به داخل اتاق پرو کشاندم. خودم هم باورم نمی‌شود که دست به چنین کاری زده‌ام.»

با اعترافات این پسر تحقیقات پرونده وی تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که پس از ارسال پرونده به دادگاه خبر رسید که دختر جوان خودکشی کرده است. با مرگ این دختر تحقیقات وارد مرحله دیگری شد. مأموران به تحقیق در این رابطه پرداختند و مشخص شد که این دختر پس از اطلاع از بارداری‌اش، خودش را در اتاق خوابش حلق‌آویز کرده است.

همچنین پزشکی قانونی با بررسی DNA  جنین دختر جوان، دریافت این جنین متعلق به پرویز است. به همین دلیل متهم پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی محاکمه شد. او این بار در جلسه محاکمه خود اعترافات خود را پس گرفت و با صحبت‌های ضد‌و‌نقیضش ادعا کرد که دختر جوان را از قبل می‌شناخته و با وی در ارتباط بوده است.

با این حال آن جلسه هیأت قضائی پس از شنیدن صحبت‌های متهم، با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و شکایت دختر جوان پیش از مرگش متهم را به اعدام محکوم کردند. همچنین پرونده صاحب فروشگاه و دوست دیگرش نیز برای رسیدگی به دادگاه کیفری ٢ استان تهران فرستاده شد. با صدور این حکم و اعتراض وکیل متهم، پرونده به دیوانعالی کشور فرستاده شد. اگر قضات دیوانعالی کشور نیز حکم را تأیید کنند، متهم به‌زودی اعدام خواهد شد.

Share