سرپرست هیئت ورزش های همگانی شهرستان رشت مطرح کرد

تاکید بر پرهیز از ورود فعالیت های سیاسی و انتخاباتی در حوزه ورزش های همگانی

قنبرزاده با اشاره به اینکه به انتخابات شورای شهر نزدیک هستیم، اظهار داشت: از مسوولان کمیته ها خواهش می کنم که مسائل سیاسی را وارد این کمیته ها نکنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمدصادق قنبرزاده، سرپرست هیئت ورزش های همگانی شهرستان رشت در جلسه هماهنگی کمیته های هیئت های ورزش های همگانی شهرستان رشت اظهار کرد: ۴۳ هیئت متشکل از کمیته ورزشی است که ۲۱ کمیته در رشت وجود دارد.

قنبرزاده با بیان اینکه مدیریت ورزش های همگانی بسیار دشوار است، اظهار کرد: زیر شاخه های این هیئت بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه به انتخابات شورای شهر نزدیک هستیم، اظهار داشت: از مسوولان کمیته ها خواهش می کنم که مسائل سیاسی را وارد این کمیته ها نکنید.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی شهرستان رشت اظهار داشت: اینکه نمی توانم بگویم که به عنوان سرپرست ورزش های همگانی هستم زیرا پیشکسوتان زیادی در این هیئت هستند.

قنبرزاده از آماده سازی ساختمان اداری ورزش های همگانی شهرستان رشت در منطقه بلوار گیلان این شهر خبرداد و افزود: اتوماسیون اداری نیز برای سرعت بخشی به کارها ترتیب دیده ایم.

وی استعدادیابی را یکی از هدف های کاری خود عنوان کرد و ادامه داد: سعی می کنیم در سطح شهر استعدادیابی نماییم.

قنبرزاده ورزش همگانی برای سالمندان و بازنشستگان را مهم دانست و افزود: در تلاشیم که به این ورزش ها بها دهیم و در ابتدا کار برنامه ای جهت ملبس کردن این افراد داریم.

وی از برنامه ریزی این هیئت جهت برگزاری مسابقه ماهیگیری خبر داد و تصریح کرد: قرار است برنامه پیاده روی خانوادگی در بیستم اسفند را با همکاری بنیاد شهید و شهرداری رشت برگزار نماییم.

ضرورت ارتقای ورزش های همگانی در رشت

خانم عابدینی نائب رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان رشت با بیان اینکه هدف از این گردهمایی ارتقا و پیشبرد ورزش های همگانی است، اظهار کرد: ۴۰ کمیته زیر مجموعه ما هستند که امیدواریم کارها به درستی صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد ما تا کنون در شهرستان رشت کم بوده است، اظهار داشت: کمیته های ما فعالیت های مناسب و مستمری انجام نمی دهند.

عابدینی گفت: امیدواریم بتوانیم ورزش های همگانی شهرستان رشت در سطح کشور مطرح نماییم.

Share