برنامه هایی از جنس سکه، چند سکه میگیری بیای تلویزیون؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عدد و رقمی که در این گزارش می خوانید حاصل اطلاعاتی است که دو تهیه کننده تلویزیونی در اختیار هفت صبح گذاشته اند. از آنها پرسیدیم هر بازیگر یا ورزشکار برای شرکت در یک برنامه چقدر طلب می کند؟

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عدد و رقمی که در این گزارش می خوانید حاصل اطلاعاتی است که دو تهیه کننده تلویزیونی در اختیار هفت صبح گذاشته اند. از آنها پرسیدیم هر بازیگر یا ورزشکار برای شرکت در یک برنامه چقدر طلب می کند؟

پاسخ دادند اما تاکید کردند هرگز اسمی از آنها زده نشود. استدلالشان این بود که ما تهیه کننده هستیم و یه این بازیگر برای برنامه سازی نیاز داریم؛ حتما دلخور می شوند که رقم شان را لو داده ایم… نکته دیگر مورد تاکید آنها، افزایش مبلغ حضورشان در ویژه برنامه هایی مثل شب یلدا و شب عید است. پس چند سکه روی دستمزد بازیگرانی که دیشب درشبکه های مختلف دیده اید بگذارید. البته تلاش کردیم با تهیه کنندگان “ناردونه” و “حرف تو برف” که به مناسبت شب یلدا تدارک دیده شدند، گفت و گو کنیم که به رغم قول قبلی جوابگویمان نبودند.

مهران غفوریان

چند سکه می گیرد؟ پنج سکه

هدیه مهران غفوریان برای حضور در یک برنامه تلویزیونی پنج سکه است. مهم همنیست که برنامه از تهران روی آنتن برود یا شهرستان، بعد مسافت تاثیری در میزان هدیه او ندارد. درباره این بازیگر روایت جالبی هست که اگر قرار است مهمان برنامه ای باشد که از شکبه سه روی آنتن می رود با هدیه سه سکه ای هم حاضر می شود. این را هم درباره غفوریان بشنوید که هدیه او برای حضوردر برنامه های خارج از تلویزیون حداقل ۱۰ سکه است.

افسانه بایگان

چند سکه می گیرد؟ سه سکه

مدتی از تلویزیون دور بود و کمتر تن به مصاحبه می داد اما امسال جبران کرد. تهیه کننده ها معمولا برای حضور افسانه بایگان در برنامه های تلویزیونی سه سکه به او هدیه می دهند اما ا گر قرار باشد به شهرستان سفر کند و در برنامه ای که از مراکز استان ها تولید می شود شرکت کند این عدد پنج سکه می شود. بایگان کلا جزو بازیگرانی نیست که تهیه کننده و عوامل برنامه ساز را به خاطر دستمزد به دردسر بیندازد.

بهنوش بختیاری

چند سکه می گیرد؟ سه سکه

می گویند خیلی اهل چک و چانه نیست. تازه، صرفا برای پول در برنامه ها شرکت نمی کند.

معمولا سه سکه برای هر برنامه هدیه می گیرد اما وقتی پای رفاقت در میان باشد در مورد هدیه های کمتر از این هم معترض نمی شود. هدایایش در برنامه هایی که ازشهرستان روی آنتن می روند تا شش سکه هم شده منتها این بار هم اولویت بهنوش بختیاری خود برنامه و رفاقتی است که با سازندگان دارد.

پژمان بازغی

چند سکه می گیرد؟ پنج سکه

هدیه های اختصاص داده شده به پژمان بازغی برای مهمان برنامه های تلویزیونی تا چندی پیش معمولا سه سکه می شد اما اخیرا دو سکه به این هدایا اضافه کرده است. روایتی درباره این بازیگر هست که سال ۸۴ و بعد از اکران فیلم “دوئل” برای حضور درویژه برنامه سال تحویل شبک یک ۱۲ سکه دریافت کرده! که خب با احتساب تورم ۱۱ سال پیش رقم بالایی است. ضمن این که همیشه دستمزد حضور بازیگران در ویژه برنامه ها بالاتر است. پژمان بازغی جزو بازیگرانی است که زیاد در تلویزیون دیده نمی شود.

پژمان جمشیدی

 چند سکه می گیرد؟ یک سکه

پژمان جمشیدی را به این دلیل از باکس مخصوص ورزشی ها خارج کردیم که او دیگر به عنوان یازیگر خودش را ثابت کرده و به طور حرفه ای مشغول این شغل است.

هدایای او برای حضور دربرنامه های تلویزیونی معمولا یک سکه است با اینکه تهیه کننده هایی هستند که با توجه به شهرت او رقم های بیشتری پیشنهاد کنند اما می گویند خودش چنین درخواستی ندارد.

سام درخشانی

چند سکه می گیرد؟ سه سکه

چند وقت پیش پرونده ای به همراه گفت و گو با سام درخشانی منتشر کردیم وگفتیم این بازیگر به تمام معنا ستاره تلویزیون است. درخشانی شهرتش را از تلویزیون کسب کرده و به محبوبیت رسیده برای همین حرمت خاصی برای آن قائل است. به همین خاطر اولا دربرنامه هایی که معمولی وکم بیننده است شرکت نمی کند و درثانی برای دریافت هدیه، کمتر از شهرتش می گیرد. سه سکه در قیاس با آن چه دیگر بازیگران دریافت می کنند برای سام درخشانی عدد زیادی نیست.

سیاوش خیرابی

چند سکه می گیرد؟ دوسکه

بازیگری است که خیلی روی دریافت هدیه به تهیه کننده و عوامل برنامه ساز، فشار نمی آورد. با توجه به میزان محبوبیت اش تهیه کننده ها معمولا یک یا دو سکه برای دعوت او به تلویزیون کنار می گذارند. سیاوش خیرابی از جمله بازیگرانی است که معمولا دعوت برنامه های مختلف را رد نمی کند. برای همین اورا زیاد در برنامه های مختلف می بینیم. گاهی دربرنامه ای مثل “دورهمی” که البته کلاس بالاتری نسبت به بقیه دارد و گاهی در اولین برنامه ” امروزی ها” که زیاد بیننده ندارد.

شقایق دهقان

چند سکه می گیرد؟ چهار سکه

هدیه پیشنهادی برای شقایق دهقان به عنوان یک بازیگر محبوب کارهای طنز تلویزیونی برای حضور در یک برنامه چهار سکه است اما گفته می شود که در صورت لزوم با هدیه سه سکه ای هم به تهیه کننده ها جواب رد نمی دهد و باز هم درباره او گفته می شود وقتی برنامه ساز به خانم دهقان زنگ می زند و طرح موضوع می کند حرفی از طرف این بازیگر درباره پول به میان نمی آید. چند دقیقه بعد رضا کریمی با آن برنامه ساز تماس می گیرد و بحث هدیه را نهایی می کند. این روایت درباره بهاره رهنما به همین شکل شنیده شده است.

علی صادقی

چند سکه می گیرد؟ هشت سکه

شاید برایتان جالب باشد که علی صادقی خیلی سخت دربرنامه های زنده تلویزیونی آماده می شود و معمولا هدیه های قابل توجهی باید به او داده شود. روایت است که برای کشاندن او به استودیوهای تلویزیونی حداقل هدایای ۸ سکه ای باد به او عرضه شود حتی دربرنامه هایی مثل “خندوانه” که فضای متفاوتی از دیگر برنامه ها دارد. البته این هم شیوه ای است ونمی توان به صادقی خرده گرفت؛ او ماجرا را خیلی شفاف مطرح می کند.

Share