سرمربی سپیدرود:

با شیشه نوشابه و نارنجک هواداران ما را زدند/ شایان مصلح می‌تواند در اروپا بازی کند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید بادران به هیچ عنوان میزبان خوبی برای سپیدرود نبوده است. او همچنین درباره زیر نظر گرفتن مصلح توسط مربی پرسپولیس در این دیدار گفت: پرسپولیس اگر واقعا به دنبال به خدمت گرفتن مصلح است باید نامه‌نگاری‌ها و جلساتشان با سپیدرود را پیگیری کنند تا به نتیجه خوبی برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظرمحمدی، درباره شرایط دیدار تیمش با بادران تهران که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: در ابتدا باید از نحوه میزبانی تیم بادران گلایه داشته باشم. بازی قرار بود ساعت ۲ آغاز شود که با چهل دقیقه تاخیر شروع شد. این اولین بار در دوران فوتبال من بود که چنین اتفاقی را شاهد بودم. به نظر من تیم داوری و نماینده فدراسیون باید بهتر مدیریت می‌کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: تیم بادران به هیچ عنوان وظیفه میزبانی را به درستی انجام نداد. نماینده فدراسیون هم در این زمینه کاری نکرد و امنیت برای برگزاری بازی وجود نداشت. میزبان تماشاگران ما را در جایی کوچک حبس کرده بود. از طرفی چون مسئولان بادران به هوادارانشان نهار به همراه نوشابه داده بودند، آنها پس از پایان بازی به سمت هواداران ما شیشه نوشابه پرتاب کردند. همچنین قبل از شروع بازی به سمت تماشاگران ما نارنجک پرتاب کردند که چشم یکی از هواداران ما هم آسیب دید.
او درباره وضعیت ورزشگاه کارگران خاطرنشان کرد: استادیوم کارگران معمولا زمین تمرین بوده و زمین استانداردی نیست. فقط بادران و سال‌ها قبل استیل آذین در لیگ یک از آن به عنوان ورزشگاه اختصاصی استفاده می‌کردند. البته اگر نیروی انتظامی و مامورانی که باید امنیت استادیوم را مهیا می‌کردند وظایف خودشان را انجام می‌دادند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد.
نظرمحمدی در ادامه با بیان اینکه با همه مشکلات در درون زمین بازی خوبی به نمایش گذاشته شده، گفت: در بیشتر دقایق بازی توپ روی دو دروازه بود. متاسفانه ما روی یک ضدحمله گل خوردیم. بعد از گل می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و علیرغم شایستگی، شکست خوردیم. یکی از دلایل شکست‌مان این بود که بازیکنان هر دو تیم ۵۵ دقیقه در رختکن منتظر ماندند تا بازی شروع شود. بازیکنان هم بخاطر همین بدنشان در نیمه دوم خالی کرد که این موضوع برای ما که میهمان بودیم بیشتر تاثیر داشت.
سرمربی سپیدرود رشت درباره ادامه رقابتهای لیگ یک و اینکه آیا این باخت و نزدیک شدن رقبا به سپیدرود او را بابت ادامه راه نگران نمی‌کند؟ اظهار کرد: در ماراتن ۳۴ هفته‌ای لیگ باخت، برد و مساوی جزو لاینفک مسابقات است. ما سعی می‌کنیم تا بازی با فجر که بازی خانگی هم هست نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا بتوانیم جلوی هواداران پرشورمان سه امتیاز را کسب کنیم.
او در ادامه درباره حضور سرتن چوک مربی پرسپولیس در بازی سپیدرود به منظور زیر نظر گرفتن شایان مصلح، بیان کرد: آن چیزی که شفاف است، شایان مصلح با سپیدرود قرارداد سه ساله دارد. باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن به ما درخواستی را داده و باشگاه سپیدرود هم جواب این نامه را داده است. اگر واقعا خواهان این بازیکن هستند باید نامه نگاری و جلساتشان را پیگیری کنند تا به یک نتیجه خوب برسیم. شایان مصلح یکی از ارکان موفقیت سپیدرود است. او همین الان این توانمندی را دارد که سمت چپ تیم ملی شایستگی‌هایش را به نمایش بگذارد. حتی می‌تواند در بهترین تیمهای اروپایی هم بازی کند.
علی نظرمحمدی در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس هم باید این را بداند که مصلح جزو سرمایه‌های سپیدرود است. این باشگاه به راحتی نمی‌خواهد سرمایه خودش را از دست دهد. با همه این تفاسیر ما حاضر شدیم که همکاری لازم را با باشگاه پرسپولیس انجام دهیم ولی آنها هم باید منافع باشگاه سپیدرود را تامین کنند. همچنین من تنها مسئول فنی این تیم هستم و نمی‌توانم در تخفیف دادن برای شایان مصلح دخل و تصرفی داشته باشم و مسئولان باشگاه باید نظر نهایی را بدهند.

Share