در جلسه شورای شهر لاهیجان،مطرح شد:

بازسازی و راه اندازی استخر یکی از خواسته های جوانان لاهیجان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان، تصریح کرد: بازسازی و راه اندازی استخر مهر یکی از خواسته های به حق جوانان و نوجوانان این شهرستان بوده که انتظار می رود با پیگیری مسئولین مربوطه این مشکل برطرف گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم مهربان در جلسه شورای شهر لاهیجان، با اشاره به مراجعات مردمی درباره مسائل ورزشی ، اظهار داشت : از پیامبر اکرم (ص) نقل است : به فرزندان خود شنا ، تیراندازی و سوارکاری بیاموزید.

وی گفت: ورزش شنا یکی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است اما تعطیلی استخر مهر لاهیجان باعث شده، تیم آموزش شنا لاهیجان با مشکلاتی مواجه شود و این موضوع موجبات نارضایتی مردم و ورزشکاران را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه، شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نظام هستند می بایست این دلواپسی مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: بازسازی و راه اندازی استخر مهر یکی از خواسته های به حق جوانان و نوجوانان این شهرستان بوده که انتظار می رود با پیگیری مسئولین مربوطه این مشکل برطرف گردد.

ابراهیم مهربان با تأکید بر پرداخت حقوق و مزایای معوقه نیروهای شرکتی، اظهار داشت: به وضوح می بینیم که همه شهرداری‌های کشور در پرداخت حقوق پرسنل خود دچار مشکل هستند اما بحمدالله شهرداری لاهیجان حقوق کلیه پرسنل خود را پرداخت کرده و تنها حقوق نیروهای شرکتی به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه، حقوق کارکنان طرف قراداد شرکت‌هایی که با شهرداری قرارداد دارند، به عهده‌ شرکت‌هاست، افزود: اگر مدیر عامل یا پیمانکار شرکت در این مورد اهمال نموده اند، باید با آنها برخورد شود و چنانچه قراردادشان به اتمام رسیده، با شرکت هایی که توان مالی بالایی دارند، قرارداد منعقد شود.

Share