متهم روی تخت یکی از بیمارستان‌های پایتخت دستگیر شد

بازداشت مرد جوان در تهران به اتهام قتل زن عمویش در «صومعه سرا»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرد جوانی که به اتهام قتل زن عمویش دریک خانه روستایی، تحت تعقیب پلیس گیلان بود روی تخت یکی از بیمارستان‌های پایتخت دستگیر شد. متهم زمانی که برای بازجویی در مقابل بازپرس جنایی ایستاد منکر قتل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرد جوانی که به اتهام قتل زن عمویش دریک خانه روستایی، تحت تعقیب پلیس گیلان بود روی تخت یکی از بیمارستان‌های پایتخت دستگیر شد. متهم زمانی که برای بازجویی در مقابل بازپرس جنایی ایستاد منکر قتل شد.
«ایران» نوشت: ٢۵ آذر امسال مأموران پلیس شهرستان «صومعه سرا» از قتل زن میانسالی در خانه‌اش واقع در یکی از روستاهای این شهرستان ودرمجاورت شالیزارها باخبرشدند. پس ازحضورتیم جنایی درمحل جنایت وبررسی‌های مقدماتی، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.ازسوی دیگر کارآگاهان در تحقیقات میدانی دریافتند محسن- برادرزاده شوهر مقتول-که از مدتی قبل به خانه عمویش رفت وآمد داشته روز حادثه هم در خانه زن تنها بوده است و چندین بارهم به صورت مشکوک از پنجره بیرون را نگاه کرده است. بعدهم به طور مرموزی ازشالیزارها فرار کرده است.کارآگاهان جنایی در ادامه ردیابی‌ها پی بردند مرد جوان به دنبال فرار از خانه زن عمویش، به دیدن یکی از اقوام‌شان وسپس به مطب یک پزشک رفته و درنهایت راهی تهران شده است.این درحالی بود که برخی نزدیکان مقتول، کارآگاهان را ازاختلاف‌های مظنون پرونده با زن عمویش با خبرکردند.بنابراین احتمال اینکه مقتول قربانی اختلاف مالی شده باشد قوت گرفت.
پس از به‌دست آمدن سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهم فراری در پایتخت، کارآگاهان جنایی استان گیلان با نیابت قضایی راهی تهران شده و پس از هماهنگی لازم با بازپرس کشیک جنایی، محسن را در یکی از بیمارستان‌ها شناسایی و دستگیر کردند.مرد ٣٨ ساله دیروز برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و زمانی که در مقابل بازپرس «منافی آذر» از شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی ایستاد منکر قتل شد و گفت: «در کار ساخت و ساز هستم و از آنجا که ملکی در رشت خریده بودم زیاد به صومعه سرا و رشت رفت وآمد داشتم. به دلیل اینکه زن عمویم تنها بود هر زمان که به صومعه سرا می‌رفتم به خانه‌اش رفته و کارهایش را انجام می‌دادم. مثلاً چند روز قبل از حادثه حیاط خانه را تمیزکردم و… روز حادثه هم به دیدن زن عمویم رفته بودم که دیدم در باز است.اما به محض ورود با جسدش مواجه شدم. همان موقع هم در حیاط بسته شد و زنگ خانه به صدا درآمد، صدایی را می‌شنیدم که می‌گفت خاله در را باز کن. با دیدن صحنه مرگ زن عمویم از خانه بیرون آمدم و به خانه دایی‌ام رفتم بعد خودم را به تهران رساندم. اما باورکنید من قتلی مرتکب نشده‌ام و نمی‌دانم چه کسی زن عمویم را به قتل رسانده است.ضمن اینکه عمویم سال‌ها قبل به طرزمرموزی جان باخت وپلیس به همسرش نیز مظنون بود.اما پرونده‌اش به سرانجام نرسید.»
پس از اظهارات متهم، بازپرس جنایی دستور انتقال او به شهرستان محل وقوع قتل را صادرکرد تا تحقیقات ویژه جنایی در این‌باره ادامه یابد.

Share