فرماندار بندر انزلی؛

اگر سرعت عمل نداشته باشیم آزادسازی سواحل به یک فاجعه غیرقابل حل تبدیل خواهد شد

نماینده عالی دولت در شهرستان در انزلی زمان فعلی را بهترین زمان برای انجام این طرح دانست و ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری در جهت آزادسازی سواحل و حمایت استاندار محترم خاطرنشان کرد: بندر انزلی طاووس زیبای گیلان است و ما برای حفاظت از این زیبایی تمام تلاش خود را خواهیم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه ستاد آزادسازی سواحل به ریاست فرماندار شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عبدالصمد صفرنژاد فرماندار بندر انزلی با بیان این مطلب که اگر در بحث آزادسازی سواحل سرعت عمل نداشته باشیم در آینده‌ای نزدیک این مساله به یک فاجعه غیر قابل حل تبدیل خواهد شد یادآور شد وقتی کار به این مهمی قرار است صورت بگیرد طبیعی است که مشکلاتی سر راه باشد ولی ما بر اساس قانون و دستورالعمل‌های موجود عمل خواهیم نمود. وی همچنین استقبال مردم از اجرای این طرح در سال اول اجرای آن را باور نکردنی توصیف کرد و بازخوردهای مثبت مردم را سبب اجرای مجدد این طرح دانست.

فرماندار بندر انزلی شرایط انزلی و سواحل آن را با توجه به وجود ۴۸ کیلومتر خط ساحلی که ۲۷ کیلومتر آن قابل شنا کردن است و کوتاه‌ترین قاصله جاده ترانزیتی با خط ساحلی را داراست متفاوت از شرایط سایر شهرهای استان دانست و ضمن تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت، شانه خالی کردن مسئولین از انجام وظایف خود را خیانت به مردم عنوان کرد و افزود: باید از لاک شعار بیرون بیاییم و انزلی را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه زمان فعلی را بهترین زمان برای انجام این طرح دانست و ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری در جهت آزادسازی سواحل و حمایت استاندار خاطرنشان کرد: بندر انزلی طاووس زیبای گیلان است و ما برای حفاظت از این زیبایی تمام تلاش خود را خواهیم نمود.

در پایان این جلسه سایر اعضای ستاد به ارائه گزارش از اجرای مصوبات گذشته پرداختند و مقرر شد بازدید فوری از سواحل در دستور کار قرار گیرد و اجرای طرح آزادسازی سواحل در اولین فرصت عملیاتی شود.

Share