حجت‌الاسلام مجتبی اشجری مطرح کرد:

اگر دستاوردهای انقلاب هنرمندانه بیان شود ماندگاری آن بیشتر است/برجسته کردن نقاط ضعف بی‌انصافی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به‌ویژه جوانان باید هنرمندانه تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: کمیته روستایی و عشایری یکی از موفق‌ترین کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

وی، فعالیت ستاد دهه فجر را به صورت مردمی عنوان کرد و افزود: مردمی بودن برنامه‌ها باید ملموس باشد ضمن اینکه دستگاه‌های دولتی از این برنامه‌ها پشتیبانی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سی‌وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را امسال درک می‌کنیم، تصریح کرد: پیام امام (ره) و انقلاب اسلامی را باید به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

اشجری، عملکرد برخی از شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را تحسین برانگیز خواند و بیان کرد: اجرای برنامه‌ها باید از مرکز استان به طرف شهرستان‌ها و روستاها گسترش پیدا کند.

*برجسته کردن نقاط ضعف بی‌انصافی است

وی بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: بی‌انصافی است انسان به نقاط قوت نپردازد و نقاط ضعف را برجسته کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر بیان هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی، متذکر شد: اگر دستاوردهای انقلاب هنرمندانه بیان شود ماندگاری آن بیشتر است.

اشجری به علاقمندی جوانان به هنر اشاره کرد و یادآور شد: اگر می‌خواهیم با جوانان ارتباط برقرار کنیم باید رمز آن را بدانیم.

وی با اشاره به مخاطبان بسیار کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، خاطرنشان کرد: کمیته مذکور برای ۲ هزار و ۵۰۰ روستا در استان برنامه‌ریزی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری رژه کشاورزان با ادوات کشاورزی را از برنامه‌های موفق کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان دانست و اظهار کرد: مدت شش سال است برنامه مذکور در گیلان برگزار می‌شود.

اشجری به تلاش دشمنان در ناامید کردن مردم به‌ویژه جوانان از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن به‌دنبال آلوده کردن افکار مردم است.

وی با بیان اینکه تمام دنیا در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورده است، تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده و در قلب مردم آزاده جهان قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دیده‌بانی بصیر در تمام دوران‌ها بوده و کشور را هدایت کرده است.

اشجری با اشاره به حماسه ۸ دی گیلانی‌ها و ۹ دی مردم ایران در سال ۸۸، بیان کرد: مردم در تمام عرصه‌ها حضور دارند و در مواقع نیاز جوانان در کف خیابان‌ها می‌روند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

Share