مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

امکان پرداخت تلفنی صورتحساب گاز فراهم شد

جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: هم اینک سامانه ۲۰۰۰ جهت پرداخت تلفنی صورتحساب گاز قابل استفاده می باشد و مشترکین عزیز می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را بوسیله آن پرداخت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، سامانه تلفنی پرداخت صورتحساب گاز ( سامانه ۲۰۰۰ ) در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد.

جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: هم اینک سامانه ۲۰۰۰ جهت پرداخت تلفنی  صورتحساب گاز قابل استفاده می باشد و مشترکین عزیز می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز  خود را بوسیله آن پرداخت نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: امکان پرداخت صورتحساب ، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور از قابلیت های این سیستم بوده و کاهش مراجعات به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد، پیشگیری از هدررفت وقت و … از جمله مزایای این سامانه می باشد.

ظهیری توضیح داد: استفاده از این روش درجهت جلب رضایت مشترکین عزیز صورت گرفته که سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکین عزیز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین عزیز می توانند با گرفتن شماره تلفن ۲۰۰۰ و انتخاب گزینه دوم، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورتحساب گاز خود را پرداخت نمایند و همچنین می توانند مقدار کارکرد کنتور خود را  از طریق این سامانه به شرکت گاز اعلام نمایند.

Share