اعترافات مردی که می خواست با زن شوهردار ازدواج کند، اما او و فرزندش را کشت

آخرین اعتراف‌های مردی که یک زن و کودکش را خفه کرده بود در دادسرای جنایی تهران و در مقابل بازپرس منافی آذر مطرح شد. به زودی پرونده او به دادگاه کیفری تهران برای محاکمه او فرستاده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آخرین اعتراف‌های مردی که یک زن و کودکش را خفه کرده بود در دادسرای جنایی تهران و در مقابل بازپرس منافی آذر مطرح شد. به زودی پرونده او به دادگاه کیفری تهران برای محاکمه او فرستاده می‌شود.
اعتماد نوشت: این مرد در بهمن ماه سال ٩٢ با زنی که شوهر و یک دختربچه ۴ ساله داشت آشنا شد و بعد از مدتی از زن خواست که با او ازدواج کند اما زن نپذیرفت. به خاطر همین مرد یک روز به خانه زن رفت و او و کودکش را با بریدن لوله گاز خفه کرد. اجساد متعلق به مادر و دختر سه ساله‌اش در یک واحد آپارتمانی در طبقه دوم یک مجتمع در خیابان ابوذر پیدا شد.
همسر زن به ماموران پلیس گفت: «من راننده کامیون هستم، روز قبل از حادثه مامور شدم که باری را به استان بوشهر ببرم. برای همین هم مبلغ یک میلیون تومان به عنوان خرجی به همسرم دادم و فردای همان روز متوجه قتل دختر و همسرم و سرقت این یک میلیون تومان وجه نقد و مبلغ ۸ میلیون تومان دیگر وجه نقد از داخل اتاق خواب‌مان شدم.» با گذشت ۲۸ ماه از زمان قتل در حالی که همه گمان می‌کردند مادر و دختر سه‌ساله‌اش به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند قاتل فراری در استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.
مصطفی که خودش همسر و بچه دارد در آخرین اعتراف‌هایش گفت: «من مقتول را دوست داشتم اما او به من دروغ می‌گفت تا جایی که دیگر نمی‌گذاشت گوشی مخفی‌اش را ببینم»

Share