عباسی در گفتگو با دیارمیرزا درباره مصوبات این روزهای مجلس گفت

از ساماندهی در پرداخت حقوق کارکنان تا توجه به بخش کشاورزی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباسی گفت: در برنامه ششم به چند اولویت خاص نظیر اشتغال، حقوق کارکنان،ساماندهی در پرداخت ها، بخش کشاورزی و جذب سرمایه گذاری توجه بیشتری شود تا بتوانیم آنچه که شایسته کشور است در برنامه ششم توسعه دیده شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به بررسی برنامه ششم توسعه که هفته گذشته در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: درباره اقتصاد دریا محور، معضلات محیط زیستی گیلان، اجرای اقتصاد مقاومتی و فرصت ها و تهدیدهای گیلان در بخش های مختلف مباحثی مطرح شد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا واقعیت های استان گیلان را با مشورت نخبگان در سطح کشور و استان بررس و استخراج کنیم ،متذکر شد: با پایش اطلاعات می‌شود برای گیلان قدم هایی برداشته شود تا با شتاب به توسعه گیلان شاهد استان پیشرفته ای باشیم.

عباسی در بخش دیگری از اظهارات خود به بررسی سطح حقوق کارکنان دولت در مجلس اشاره کرد و گفت: باتوجه با سوء استفاده هایی که در ماه ها و سالهای گذشته و در بعضی از دستگاه های دولتی اتفاق افتاد و یک عده از مدیران حقوق های نجومی را دریافت کرده بودند مجلس یک چارچوبی معینی برای این موضوع در نظر گرفت.

وی افزود: بر اساس این چارچوب علاوه بر رصد حقوق و مزایای کارکنان فاصله‌ بین حقوق بگیران در بخش های مختلف نیز تفاوت چندانی وجود نخواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مصوبات مجلس درباره کشاورزی صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش، محیط‌زیست مرتبط با بخش کشاورزی و منابع‌طبیعی بهزراعی، خرید تضمینی محصولات اظهار کرد: در ارتباط با مصرف مناسب از سموم و کود شیمیایی و استفاده بیشتر از کود کمپوست در بخش کشاورزی نیز مجلس مصوباتی داشت.

عباسی در پایان گفت: در برنامه ششم به چند اولویت خاص نظیر اشتغال، حقوق کارکنان،ساماندهی در پرداخت ها، بخش کشاورزی و جذب سرمایه گذاری توجه بیشتری شود تا بتوانیم آنچه که شایسته کشور است در برنامه ششم توسعه دیده شود.

Share