جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان

ابعاد و اهداف فتنه ۸۸ باید به‌درستی برای مردم واکاوی و تبیین شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ابعاد فتنه سال ۸۸ واکاوی نشده است و نیاز به بصیرت، دشمن شناسی و وقت‌شناسی است گفت: ابعاد فتنه و اهداف فتنه باید به درستی برای مردم روشن و تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از تسنیم، جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ابعاد فتنه سال ۸۸ واکاوی نشده است و نیاز به بصیرت، دشمن شناسی و وقت‌شناسی است گفت: ابعاد فتنه و اهداف فتنه باید به درستی برای مردم روشن و تبیین شود.
سردار مهدی کاظمی‌پور اظهار داشت: مردم ولایتمدار و با عزت ایران به محض آن که احساس خطر کردند که فتنه ۸۸ حرکتی از سوی دشمن است و اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده است به صورت خودجوش به پا خواستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه ۹ دی روز دلبستگی مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و به معنای واقعی ایام الله است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فتنه‌گران و فتنه سال ۸۸ از سوی افرادی حتی خارج از مرزهای ایران انجام شد افزود: استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و انگلیس پلید پشتیبان فتنه‌گران و به‌دنبال فتنه بودند.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه تاکنون ابعاد فتنه سال ۸۸ واکاوی نشده است و نیاز به بصیرت، دشمن شناسی و وقت‌شناسی است خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ شبیه صدر اسلام و پیروزی‌های اوایل انقلاب بود.

وی با بیان اینکه مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی بر اساس وظایف دینی خود به پا خواستند تا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند گفت: با وجود تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران پایبندی و علاقه‌مندی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

کاظمی‌پور با تاکید بر اینکه مردم ایران در ۹ دی با عزم و اراده دینی خود به صحنه آمدند اظهار کرد: فتنه ۸۸ با هدایت و همراهی استکبار جهانی و دشمن پلید انقلاب اسلامی انجام شده است که نیاز به واکاوی و حضور مردم در صحنه است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عاشورای حسینی(ع) که فتنه‌گران در مقابله با عاشورا برخاستند خاطرنشان کرد: ریشه فتنه ۸۸ در استکبار و صهیونیسم است و تمامی هدایت و طراحی فتنه در خارج از کشور انجام شده است.

کاظمی‌پور در پاسخ به اینکه برخی بیان می‌کنند فتنه ۸۸ تمام شده است و انقلاب از خطر فتنه رها شده است تصریح کرد: فتنه به قوت خود باقی است زیرا تعدادی افکار محدود که فتنه را به وجود آوردند در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در فتنه ۸۸ به‌دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند گفت: تفکرات فتنه‌گران باید برای نسل جدید به ویژه افرادی که در سال ۸۸ حضور نداشتند به صورت روشن و واضح تبیین شود.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز عده‌ای بر این عقیده هستند که با هدایت و وابستگی با غرب و کشورهای استکباری می‌توانیم به حیات خود ادامه دهیم افزود: ابعاد فتنه و اهداف فتنه باید به درستی برای مردم روشن و تبیین شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران قصد داشتند استقلال اسلامی را از سایه ولایت فقیه خارج کنند خاطرنشان کرد: ملت و امت اسلامی باید  در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشند.

Share