دیارمیرزا گزارش می دهد

آخرین اخبار از فعالیت سپیدورد رشت در بازار داغ نقل و انتقالات زمستانی

رشت – با اتمام نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و آغاز فصل نقل و اننقالات تیم سپیدرود رشت نیز تا این لحظه عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با اتمام نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور بسیاری از تیم ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکنان برای رفع نقاط ضعف و قوت خود هستند که تیم سپیدرود رشت نیز تا این لحظه عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

در ابتدای شروع فصل نقل و انتقالات بسیاری از کارشناسان و حتی طرفداران سپیدرود رشت احتمال جدایی بازیکنان این تیم را که با مشکلات  متعدد مالی دست و پنجه نرم می کرد و از طرفی عملکرد بسیار درخشانی نیز از خود در نیم فصل ابتدایی لیگ  نشان داده بودند را می دادند و در این بین نام شایان مصلح که به عنوان پدیده لیگ یک معرفی می شود و یکی از بازیکنان درخشان سپیدرود در نیم فصل بود در سر لیست بازیکنان خروجی از سپیدرود به چشم می خورد.

مصلح که مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است و در برخی از مصاحبه های خود از تماس تلفنی برانکو سرمربی پرسپولیس با وی  خبر داده است تا این لحظه به صورت رسمی از این تیم جدا نشده است و احتمال پیوستن این بازیکن رودباری به سرخ های پایتخت دور از ذهن نیست تا نیم فصل دوم را در لیگ برتر توپ بزند.

میلاد پورمحسن پسر مالک سابق باشگاه سپیدرود اولین بازیکنی بود که چند هفته زودتر بدون اطلاع کادر فنی از این تیم جدا شد و رشت را به مقصد سیرجان ترک کرد تا نیم فصل دوم در گلگهر سیرجان پا به توپ شود. هنوز کسی علت اصلی جدایی پورمحسن را متوجه نشده است ولی اختلاف پدر او سرهنگ پورمحسن با هیات فوتبال و ورزش و جوانان و حاشیه های اخیر برای کسب مالکیت این تیم رشتی می تواند یکی از دلایل رفتن او باشد.

پیمان شاملو و نیما دلاوری دو بازیکن دیگری بودند که با دریافت رضایت نامه از این تیم رشتی جدا شدند.

اما سپیدورد در بازار نقل و انتقالات بی حرکت نماند و شروع به جذب بازیکنان گیلانی مطرح شاغل در لیگ یک کرد و با جذب امیر تیزرو و میلاد پورصف شکن که سابقه بازی در سپیدرود را دارند استارت جذب بازیکن را زد.

از سوی دیگر علی نظیف کار مدافع مستحکم گیلانی که سال ها سابقه بازی در دیگر تیم رشتی یعنی داماش گیلان را دارد و در نیم فصل اول نیز در این تیم بازی می کرد پس از جدایی از داماشی ها به اردوی سپیدرود پیوست تا به استحکام بیشتر خط دفاعی این تیم کمک کند.

محمد باقر شعبانی که نیم فصل اول درون دروازه نساجی مازندران می ایستاد نیز به تیم سپیدورد رشت ملحق شد تا نیم فصل دوم سپیدورد با داشتن سید محمد حسینی و محمد باقر شعبانی تا حدود زیادی خیالش از دروازه خود راحت باشد و با وجود این دو دروازه بان مطمئن گل زدن برای حریفان دو چندان مشکل خواهد شد.

در این بین نام حسین ابراهیمی هم در برخی رسانه به عنوان یکی دیگر از بازیکنان ورودی سپیدرود مطرح شد که با توجه به حضور این بازیکنان در سطح اول فوتبال کشور احتمال حضور ابراهیمی دور از ذهن بود که وی در چند روز گذشته با مصاحبه های متعدد خبر آمدن خود به رشت و حضور در بین سپیدرودی ها را تکذیب کرد.

علی نظر محمدی اما هم چنان  از حضور چند بازیکن دیگر در این تیم خبر می دهد و این نوید یک تیم پرقدرت تر نسبت به فصل اول مسابقات می دهد تا با حفظ جایگاه فعلی تمام تلاش خود را برای حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم مسابقات و ورود به لیگ برتر انجام دهد.

علاوه بر تغییر در بازیکنان سپیدرود کادر پزشکی این تیم نیز تغییر کرده و دکتر جلال برشان که سابقه حضور در کادر فنی پگاه گیلان و هم چنین پزشک اسبق فدراسیون فوتبال کشور سوئد را در پرونده خود دارد در کنار تیم سپیدورد این تیم را در کوران مسابقات همراهی خواهد کرد.

Share