آتش سوزی فروشگاه رنجیره ای در رشت

یک فروشگاه زنجیره ای امروز در گلباغ نماز رشت طعمه حریق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حادثه آتش سوزی فروشگاه زنجیره ای در ساعت ۰۸:۳۶ دقیقه صبح امروز ۱۵ دی ماه ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۸ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۲۱ آتش نشان از ایستگاه های ۱۲-۴-۱ به محل حادثه واقع در بلوار شهید انصاری- گلباغ نماز اعزام کرد.
بهمن اکبرزاده مسوول ایستگاه ۴ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن، دود بسیار زیادی که از طریق داکت ساختمان در حال خارج شدن بود مشاهده می شد که سریعا تیم های اطفایی و نجات با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند.
وی با بیان اینکه تیم نجات سریعا نسبت به جستجوی افراد محبوس شده احتمالی اقدام نمود افزود: در این آتش سوزی دو گروه اطفایی پس از قطع سیستم برق و گاز نسبت به خاموش کردن آتش اقدام نمودند.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پنل کولر اسپیلت بوده است افزود: فروشگاه مذکور بواسطه این آتش سوزی دچار دود گرفتگی شده بود که سریعا نسبت به تخلیه دود و پاک سازی محل از عوامل پر خطر اقدام شد.
وی در پایان میزان خسارت وارده را در دست بررسی خواند و گفت: با توجه به حضور مشتریان در داخل فروشگاه خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه؛ تمامی افراد از داخل فروشگاه خارج شده و به مکان امن انتقال یافتند.

Share