در راستای طرح وزارت کشور

۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان شهرداری رشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی شریفی در حاشیه مراسم رونمایی از ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری رشت در افزود: بازسازی اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کشور طرحیست که دولت در سال ۹۵ برنامه ریزی کرده و از سوی وزارت کشور در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مراسم رونمایی از ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری رشت روز جمعه در این کلانشهر برگزار شد(گزارش تصویری)

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کلانشهر رشت گفت: ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان شهرداری رشت در راستای طرح بازسازی اتوبوس های سازمان های اتوبوسرانی کشور انجام گرفته است.
مرتضی شریفی در حاشیه مراسم رونمایی از ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری رشت در افزود: بازسازی اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کشور طرحیست که دولت در سال ۹۵ برنامه ریزی کرده و از سوی وزارت کشور در حال اجراست.
وی اظهار داشت: بر اساس این طرح و با رایزنی های انجام گرفته، قرار شد از یکصد و ۲۰ دستگاه متوقف شده ناوگان شهرداری رشت، یکصد دستگاه بازسازی شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: یکصد دستگاه اتوبوس شهرداری رشت از محل اعتبارات دولتی بدون هزینه شهرداری با استانداردهای وزارت کشور بازسازی و تا پایان سال تحویل شهرداری رشت می شود.
وی بیان داشت: بر اساس آیین نامه و دستورالعمل وزارت کشور بازسازی این اتوبوس ها شامل تعمیرات اساسی موتور، سقف، کف، بدنه و … است.
در این مراسم ۱۰ راننده منتخب سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.
نحوه ارتباط مطلوب با شهروندان، عدم وصول شکایات، رعایت انضباط کاری و فعالیت از ساعت ۵/۵ تا ۲۳ از دلایل انتخاب این رانندگان عنوان شد.
در مراسم رونمایی از ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شهرداری رشت، سید محمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر، رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت، سیدرضا موسوی روزان عضو شورا و جمعی از رانندگان اتوبوس حضور داشتند.

Share