دفتر ارتباطات مردمی ولی داداشی بیانیه داد

کیا سراتو نماینده آستارا حاشیه ساز شد/ این خودرو به تمام نمایندگان داده شده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همانند ادوار گذشته به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودرویی به صورت قسطی و کسر از حقوق ماهیانه خودشان داده شده و سند مذکور مربوط به همان خودرو می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دفتر ارتباطات مردمی ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به پخش سند خودروی وی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

در کانال رسمی نماینده آستارا آمده است:

«با سلام. با توجه به مطالبی که در مورد سند اتومبیل سواری کیا سراتو ۲۰۰۰ بنام ولی داداشی در شبکه های اجتماعی گذاشته شده است، لازم میدانم خلاصه وار چند نکته را بیان کنم:

۱. همانند ادوار گذشته به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودرویی به صورت قسطی و کسر از حقوق ماهیانه خودشان داده شده و سند مذکور مربوط به همان خودرو می باشد. اگر دقت فرمایید سند در رهن سایپا می باشد و پس از پرداخت اقساط ماهیانه توسط نمایندگان، از رهن خارج می شود. پس:

اولا این خودرو تنها به آقای داداشی داده نشده و به تمام نمایندگان داده شده است.
ثانیا نمایندگان ادوار گذشته نیز از این امتیاز برخوردار شده اند.
ثالثا پول خودرو توسط خود نماینده و به صورت قسطی از حقوق ایشان پرداخت می شود و این فقط یک امتیاز است که نمایندگان برای رفت و آمدهای خود که کم هم نیست، خودرو داشته باشند.

۲. افرادی با وارونه جلوه دادن مطالب و دروغ و شایعه پراکنی، قصد تشویش اذهان عمومی دارند. ما ایشان را به انصاف و آزادگی توصیه می کنیم. عزیزان حقیقت آن نیست که شایعه پردازان دوست دارند به عموم بقبولانند. حقیقت آشکار است و متاسفانه برخی ها دوست ندارند و برایشان تلخ است.

۳. دوستان! ۹ ماه از انتخابات گذشته‌است. از همه خواهش می کنیم رقابت های انتخاباتی را کنار بگذاریم و به فکر تعالی و توسعه شهرستانمان باشیم. جناب استاد ولی داداشی نماینده همه مردم شریف شهرستان مرزی و بندری آستارا است. چه آنها که به ایشان رای دادند و چه آنها که رای ندادند. حتی نماینده دیگر کاندیداهای عزیز نیز هست. انصاف نیست برخی از کاندیداهای شکست خورده، همه کار خود را رها کرده و فقط به فکر گماردن افرادی برای شایعه پراکنی و پخش اخبار نادرست باشند. آیا واقعا ۴ سال چنین برنامه ای برای زندگی خود دارند!

۴. افرادی که با پخش چنین شایعاتی قصد به هم زدن تمرکز فکری جناب استاد ولی داداشی و مشاوران و اعضای دفتر ایشان دارند، باید بدانند که آب در هاون میکوبند. ما تمرکزمان به کارهایی است که باید انجام دهیم و به اموراتی است که باید پیگیری کنیم و به اهدافی است که باید به آن برسیم.

در پایان از حمایت های مردم شریف و با فرهنگ شهرستان مرزی و بندری آستارا طی چند ماه گذشته تقدیر و تشکر بعمل آورده و خواهشمندیم در ادامه راه نیز ما را از حمایت ها و دعاهای خود بی نصیب نفرمایند.»

 

Share