امیرحسین علوی:

کمک به مدارس وظیفه روابط عمومی‎های مناطق ۵ گانه شهرداری رشت نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علوی گفت: اگر قرار بر این است که شهرداری و شورا به مدارس کمک کند باید از منابع های تعریف شده انجام شود و این وظیفه روابط عمومی های مناطق نیست که به مدارس کمک انجام دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا شهر رشت در جلسه امروز کمیسیون با اشاره به بودجه روابط عمومی ها گفت: برای روابط عمومی ها یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که به هر منطقه ۲۰۰ میلیون تومان تعلق گرفت.۰۱۳alavi

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، علوی با بیان اینکه شنیده ها حاکی از این است که بعضی از مناطق بودجه خود را صرف هزینه های دیگر می‎کنند، افزود: بعضی از شهرداران مناطق از بودجه اختصاصی به روابط عمومی‎ها لوازم التحریر خریداری کرده و در مدارس مناطق دیگر توزیع می‎کنند.

وی با بیان اینکه بنده مطمئن هستم که شهردار رشت از این اتفاقات خبر ندارد گفت: اگر قرار بر این است که شهرداری و شورا به مدارس کمک کند باید از منابع های تعریف شده انجام شود و این وظیفه روابط عمومی های مناطق نیست که به مدارس کمک  انجام دهند.

این عضو شورا با اشاره به اینکه روز رشت و مراسم پایانی سال را در پیش داریم گفت: روابط عمومی های مناطق آنالیز هزینه ها روابط عمومی خود را تا یک هفته آینده به شورا ارسال کنند.

گفتنی است در این کمیسیون با پیشنهاد دو آیتم جدید به مواد تعرفه سال ۹۵ سازمان آرامستان ها و کمک مالی به جانباز ۷۰درصد موافقت شد.

Share