فرمانده انتظامی گیلان خبرداد

کشف سرنخ‌های سرقت از بانک تجارت در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی گیلان از کشف سرنخ‌هایی از سرقت از بانک تجارت که صبح امروز در شهر رشت اتفاق افتاد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به سرقت بانک تجارت در این شهر اظهار کرد: ساعت هفت و پنج دقیقه امروز سرقت بانک تجارت در خیابان رسالت شهر رشت اتفاق افتاده است.mirheydari16-10-02_21-03-52_resize

وی به کوتاهی نسبت به تهیه ابزار نگه‌داری و انتقال پول توسط بانک‌ها اشاره کرد و افزود: مجرمان از موضوع مذکور سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت بانک می‌کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه سرنخ‌هایی از سرقت بانک تجارت در رشت توسط پلیس کشف شده است، تصریح کرد: امیدواریم مانند مورد قبلی در بانکی دیگر که سارقان در کمتر از پنج روز توسط پلیس دستگیر شدند و تمام پول‌های سرقتی کشف و ضبط شد، بتوانیم سارقان را دستگیر کنیم.

میرحیدری، اعلام مبلغ پول‌های سرقت شده را در سه وضعیت خواند و بیان کرد: مبلغ اولیه پول‌های سرقت شده ۲۵ میلیون تومان است اما منتظر حسابرسی هستیم تا مبلغ دقیق اعلام شود.

وی به مبلغ قابل نگه‌داری در بانک‌ها اشاره کرد و گفت: پول مازاد بر مبلغ مشخص شده در بانک‌ها  توسط خودروها و ماموران ویژه انتقال پیدا کند و این امر نیازمند اهتمام ویژه بانک‌ها است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به درگیری سارقان با سلاح سرد با مدیر بانک تجارت در شهر رشت، یادآور شد: مدیر بانک مذکور به همراه کارمندان خود به بهترین نحو عمل کردند و اگر بیش از این مقاومت می‌کردند امکان داشت صدمه بیشتری به آنها وارد شود.

Share