عظیمیان خبرداد

چوپان گمشده شفتی هنوز پیدا نشده است/ از صبح فردا عملیات جستجو آغاز می شود/اعزام چرخبال به منطقه در صورت ناکامی عملیات جستجو و تصمیم شورای بحران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار احمدسرگوراب با اشاره به گم شدن چوپان شفتی در ارتفاعات این شهرستان گفت: جست و جو برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان مقیمی با اشاره به گم شدن چوپان شفتی در ارتفاعات این شهرستان گفت: جست و جو برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

۲۲

ورس نوشت: بخشدار احمدسرگوراب با بیان اینکه مجموعه بخشداری احمدسرگوراب به صورت مستمر با خانواده این چوپان در تماس است افزود: تا این لحظه هیچ نشانه ای از وی در کوهستان پیدا نشده است.

گفتنی است ساعاتی پیش برخی از خبرگزاری ها خبر پیدا شدن این چوپان را مخابره کردند و این درحالی است که خانواده وی هیچ اطلاعی از پیدا شدن گمشده خود ندارند!

تکمیلی:

در همین رابطه امید عظیمیان مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به بارش برف پاییزی روزهای نخستین آذر ماه به دریافت گزارشاتی مبنی بر گرفتار شدن سه چوپان در گیلان اشاره کرد و گفت: یک گزارش مربوط به ارتفاعات شهرستان رودبار و دو گزارش دیگر از شهرستان شفت بوده است.

عظیمیان در خصوص دو گزارش مفقودی شفت اظهار کرد: در یکی از موارد گزارش مفقودی فردی که به همراه همسرش به دامداری در سیاهمزگی مشغول بود توسط همسرش اعلام شد که پس از گذشت مدت زمانی، مجددا همسر وی در تماس با نیروهای امدادی از بازگشت او به خانه خبر داد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان درباره وضعیت دیگر چوپان گمشده شفتی به نام «هادی حبیبی» ۴۵ ساله اظهار کرد: بر اساس گزارش منابع محلی وی با حدود هزار راس گوسفند در ارتفاعات شهرستان شفت و در مرز میان دو شهرستان گم شده و اطلاعات حکایت از آن دارد که این چوپان در نقطه ای قرار گرفته که یک سمت راه بازگشتش به پایین به منطقه سالانسر رودبار برمی خورد.

وی با اشاره به آغاز جستجو برای نجات جان این چوپان از ساعت ۹ صبح فردا اظهار کرد: صورتی که جستجو بی نتیجه بماند، در صورت تصمیم گیری شورای بحران استان، جهت شناسایی و نجات این چوپان گمشده چرخبال به منطقه اعزام خواهد شد.

 

Share