48 ساعت پس از افتتاح

پشت پرده آبگرفتگی زیر گذر سرداران شهید لطفی خیابان شهید رجایی به روایت کارگرنیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: قطع کلید پمپ تخلیه آب حوضچه زیرگذر شهید رجایی رشت توسط عده‌ای سودجو موجب بروز آبگرفتگی در این مسیر و مسدود شدن آن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، پل زیرگذر شهید رجایی این شهر که پس از گذشت ۴۸ ساعت از افتتاح رسمی آن بر اثر آبگرفتگی مسدود شده بود، اکنون بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت درباره دلیل مسدود شدن و آبگرفتگی پل زیرگذر شهید رجایی رشت اظهار کرد: عامل انسانی با قطع کلید پمپ تخلیه آب حوضچه زیرگذر شهید رجایی موجب بروز آبگرفتگی در این مسیر شد.

محمدحسین واثق کارگرنیا گفت: براساس گزارش معاون عمرانی شهرداری رشت نگهبان مستقر در محل استقرار کلید پمپ تخلیه آب زیرگذر ساعت سه بامداد امروز محل نگهبانی را ترک کرده بود و افرادی با سوءاستفاده از نبود نگهبان کلید پمپ تخلیه آب حوض مربوط به زیر گذر شهید رجایی را قطع کردند و این موضوع موجب آبگرفتگی مسیر شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها نیز مشخص شده که آبگرفتگی زیرگذر شهید رجایی از ساعت سه بامداد اتفاق افتاده و عامل انسانی در وقوع آن نقش داشته است، تصریح کرد: به نگهبان تذکر داده شد تا در طول شبانه‌روز در مکان نگهبانی مستقر باشد و محل خدمتش را ترک نکند.

Share