از فردا اتفاق می افتد:

ورود موج جدید بارشی به گیلان و کاهش دما/ بارش برف در ارتفاعات و دامنه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ورود موج جدید بارشی به استان و کاهش دما و بارندگی از فردا (چهارشنبه) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی و وزش باد گرم (گاهی شدید) طی امروز تا بامداد چهارشنبه در منطقه است و بتدریج از فردا، موج بارشی جدیدی به منطقه نفوذ و به تناوب تا پایان هفته ضمن کاهش دما، سبب بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید) خواهد شد.

وی افزود: بارش ها در ارتفاعات و دامنه ها به شکل برف و در برخی مناطق مستعد جلگه ای به صورت مخلوط برف و باران پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم (گاهی شدید)، گاهی افزایش ابر عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، بتدریج افزایش ابر، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعـات و دامـنه ها بـارش بـرف پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با ۲۰ درجه مربوط به رودبار و کمینه دما را با سه درجه مربوط به لاهیجان ذکر کرد.

غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۷ و پنج درجه ثبت شده است.

Share