واکنش دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خورده شدن یک جسد توسط موش

مدیر رسانه و شبکه های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: ادعای خانواده ای مبنی بر جویده شدن جسد متوفی آنان در بیمارستان رازی رشت، در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیر رسانه و شبکه های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: ادعای خانواده ای مبنی بر جویده شدن جسد متوفی آنان در بیمارستان رازی رشت، در دست بررسی است.۸۲۳۳۷۲۴۷-۷۱۲۲۹۸۷۱

طلعت کاویانی افزود: از آنجایی که رعایت موازین اخلاقی یکی از ارزش های مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان است، به همین منظور، تیمی برای بررسی صحت و عدم صحت این ادعا در این دانشگاه تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: مردم و خانواده متوفی مطمئن باشند که نتایج بررسی های به عمل آمده توسط تیم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، در اسرع وقت به اطلاع آنان خواهد رسید.
کاویانی خاطرنشان کرد: خانواده متوفی در رشت پس از چند ساعت از تحویل گرفتن جسد زنی ۴۹ ساله، به بیمارستان رازی رشت مراجعه و ادعا کردند که جسد متوفی آنان توسط موش زخمی و جویده شده است.

گفتنی است فردی مدعی شده که موش بخشی از گوش ها، صورت و دستان خواهر ۴۹ ساله اش را که جمعه گذشته به علت بیماری در بیمارستان رازی رشت درگذشت خورده است (مشروح اینجا)

Share