فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی خبرداد

واژگونی قایق صیادان در دریا / یکی از صیادان ناپدید و دیگری راهی بیمارستان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی با تایید این خبر اظهار کرد: دو تن از صیادان با قایق موتوری برای صید ماهی عازم دریا شدند که به دلیل مواج بودن دریا، قایق صیادان واژگون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، بر اثر واژگونی قایقی در دریای مواج خزر در بندرانزلی، یکی از صیادان ناپدید و دیگری راهی بیمارستان شد.

فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی با تایید این خبر اظهار کرد: دو تن از صیادان با قایق موتوری برای صید ماهی عازم دریا شدند که به دلیل مواج بودن دریا، قایق صیادان واژگون شد.
سرهنگ پاسدار اسماعیل سلیمانی راد افزود: به کمک نیروهای مردمی، یکی از سرنشینان قایق نجات یافت و راهی بیمارستان شد اما از وضعیت فرد غرق شده، اطلاعی در دست نیست.
وی بی توجهی صیادان به هشدارهای هواشناسی را یکی ازدلایل این حادثه دانست و اضافه کرد: علاوه بربی توجهی به هشدارهای هواشناسی، اقدام به صیادی در چنین دریای طوفانی، امری نامعقول است .
سرهنگ سلیمانی راد خاطر نشان کرد: به دلیل مواج بودن دریا، شناورهای دریابانی قادر به جستجو و نجات نیستند و باید منتظر مساعد شدن وضعیت جوی و آرامش دریا ماند.

Share