برای فیلم زمانی دیگر

هنرمند گیلانی برنده جایزه اول جشنواره معتبر مانهایم آلمان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، زمانی دیگر اولین فیلم بلند سینمایی ناهید حسن‌زاده به تهیه‌کنندگی فری ملک مدنی نماینده سینمای ایران درشصت و پنجمین دوره جشنواره رده الف «مانهایم» در کشور آلمان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از هنرگیلان، مجید پتکی بازیگر مطرح گیلانی برای بازی در فیلم زمانی دیگر به کارگردانی ناهید حسن زاده برنده جایزه اول جشنواره معتبر مانهایم آلمان شد.۱۴۷۹۷۰۷۲۱۴_photo_2016-11-21_09-13-55
زمانی دیگر اولین فیلم بلند سینمایی ناهید حسن‌زاده به تهیه‌کنندگی فری ملک مدنی نماینده سینمای ایران درشصت و پنجمین دوره جشنواره رده الف «مانهایم» در کشور آلمان بود.

مجید پتکی، یاسمن نصرتی، شقایق کمندی و فریبا خادمی بازیگران این فیلم هستند، مدیریت فیلمبرداری این اثر را علی محمد قاسمی برعهده داشته است.

«زمانی دیگر» پنج نمایش در جشنواره «مانهایم» داشت و پیش از این در جشنواره «ریندنس» حضور داشته و هم اکنون نیز در بخش اصلی جشنواره «سائوپائولو» برزیل به رقابت با دیگر آثار می‌پردازد.

گفته می‌شود؛ جشنواره فیلم «مانهایم» آلمان یکی از معتربرترین جشنواره‌های اروپائی است که از تاریخ ۱۰ – ۲۰ نوامبر (۲۰ تا ۳۰ آبان ماه) در شهر مانهایم آلمان شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌هائی که هر ساله استعدادهای جوان و ویژه را به سینمای جهان معرفی می‌کند، شناخته شده است و از آن جایی که یک جشنواره رده الف محسوب می‌شود، فیلمهایی را که در جشنواره‌های کن، برلین، ونیز و لوکارنو شرکت داشته باشند را نمی‌پذیرد.

این رویداد سینمایی شامل چهار بخش اصلی مسابقه بین‌الملل، بخش کشف استعدادها، بخش سینمای مستقل بین‌الملی و سینمای مستقل است.

Share