سخنگوی پلیس راه

همراه داشتن زنجیرچرخ در تمامی جاده های گیلان الزامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش سنگین برف گفت: در حال حاضر٬ به همراه داشتن زنجیرچرخ در تمامی محورهای استان الزامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش سنگین برف گفت: در حال حاضر٬ به همراه داشتن زنجیرچرخ در تمامی محورهای استان الزامی است.۸۲۳۲۰۲۹۶-۷۱۱۹۶۷۹۶

سروان کریم فقیری افزود: تردد در محورهای کوهستانی استان نیز فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است ضمن آنکه رانندگان، حتما تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.
وی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه پلیس و راهداری، تمامی راه های اصلی و مواصلاتی استان به غیر از محور پونل – خلخال باز است.
سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از رانندگان خواست تا از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
وی ادامه داد: مشاهده می شود در چنین وضعیت جوی، برخی برای دیدن مناظر برفی و گشت و گذار به خیابان و جاده ها می آیند که به آنها متذکر می شویم ، حتما راه را برای آمبولانس ها ، خودروهای امدادی و برف روبی باز کنند تا روند خدمات رسانی به مردم، مختل نشود.
سروان فقیری اضافه کرد: در این هوای برفی، رعایت سرعت مطمئنه اهمیت بیشتری دارد ضمن اینکه فاصله طولی خودروها ، باید سه برابر حالت معمولی باشد.
بارش برف به نسبت سنگین در گیلان، از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده و تا بامداد امروز (پنجشنبه) نیز ادامه داشت. در تمامی محورهای کوهستانی، برف سنگین به زمین نشسته و راهداران ، در تلاش برای جلوگیری از مسدودشدن راه های مواصلاتی استان هستند.

Share