با حکم رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی

مسعود رهنما عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اساس هماهنگی های بوجود آمده سرمربی پیشین تیم ملی کاراته به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، جواد سلیمی داور بین المللی کاراته ایران که برای قضاوت در پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا در اندونزی به سر می برد با اعلام این خبر افزود: براساس هماهنگی هایی که با طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته داشتیم و با توجه به قدرت کاراته ایران در دنیا مقرر شد که یک نفر را برای عضویت در کمیته فنی به فدراسیون جهانی معرفی کنیم.rahnama016-11-11_17-17-17-2

وی ادامه داد: «کانکاسیس» رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی از دوستان بنده است و سه ماه قبل در ارومیه با او در این مورد رایزنی هایی داشته و سه هفته قبل نیز مسعود رهنما به فدراسیون جهانی معرفی و رزومه ایشان ارسال شد. در نهایت رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی امروز از عضویت قطعی رهنما در کمیته فنی خبر داد.

این داور بین المللی افزود: کاراته ایران در طول سالهای اخیر روند روبه رشدی داشته و همیشه جزو قدرتهای برتر دنیا بوده و این موضوع در رقابتهای جهانی اتریش با کسب سه مدال طلا و به خوبی اثبات شد. این که افرادی از خانواده کاراته ایران با عضویت در کمیته های مختلف فدراسیون جهانی بتوانند در تصمیم گیریها تاثیرگذار باشند، حق مسلم کاراته ایران است که خدا را شکر با رایزنی های انجام شده توانستیم گام اول را به خوبی برداریم.

سلیمی در پایان گفت: امیدوارم بعد از رهنما که با همکاری خوب سرپرست فدراسیون به عضویت کمیته فنی درآمد، شاهد حضور سایر صاحب نظران کاراته ایران در راس کمیته های قاره کهن و همچنین فدراسیون جهانی باشیم و این راه تداوم داشته باشد.

photo_2016-11-26_18-44-16

Share