سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود رشت

مسئولان بخاطر هواداران برای سپیدرود ارزش قائل شوند/ امیدوارم ملوان و سپیدرود صعود کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،کاپیتان سپیدرود با بیان اینکه رشت چیزی کمتر از سایر مراکز استان ها ندارد یادآور شد: سپیدرود نیز همانگونه که تاکنون زنده مانده می تواند سال های سال نیز بماند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود رشت در حاشیه تمرینات این تیم پیش از بازی مقابل اکسین البرز در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص وضعیت سپیدورد اظهار کرد: شرایط روحی بچه ها بد نیست و به دنبال این هستیم که نیم فصل را با پیروزی به اتمام برسانیم. به نظرم فردا یک بازی سخت اما خوبی برای سیپدرود باشد و امیدوارم تماشگران به ورزشگاه بیایند و از بازی نیز لذت ببرند.

حق شناس در خصوص مشکلات مالی سپیدرود اظهار کرد: در حال حاضر تیم رفاقتی می‎چرخد و برای شهرستان خوب نیست که سپیدرود با این قدمت و سابقه مشکل مالی داشته باشد.

وی افزود: خیلی ها دوست دارند کمک کنند اما شرایطش را ندارند. از مسئولان رده بالا می‌خواهم بخاطر هواداران سپیدرود از سراسر گیلان برای این تیم ارزش قائل شوند و کاری کنند که موفققیت سپیدرود تداوم داشته باشد.

کاپیتان سپیدرود با بیان اینکه رشت چیزی کمتر از سایر مراکز استان ها ندارد یادآور شد: سپیدرود نیز همانگونه که تاکنون زنده مانده می تواند سال های سال نیز بماند.

حق شناس در مورد پیوستن بازیکنان چون حسین کعبی به سپیدرود اظهار کرد: پیوستن کعبی اتفاق خوبی بود. او بازیکن شناخته شده ای است که سالها در سطح اول فوتبال بوده و امروز نیز ارتباط خوبی با تماشگرها برقرار کرده و در داخل زمین هم عملکرد خوبی داشته چند پنالتی گرفته است.

وی افزود: امیدوارم امثال حسین کعبی ها سبب افزایش سطح فوتبال گیلان شوند. در دوره ای بازیکنانی آمدند و بدون اینکه ثمره ای برای فوتبال گیلان داشته باشند صرفا پول گرفتند و رفتند.

کاپیتان سپیدرود در پاسخ به این سوال که در چه حوزه ای سپیدود نیاز به جذب بازیکن دارد اظهار کرد: در حوزه فنی دخالت نمی کنم و احساس میکنم اگر بخواهیم نیم فصل دوم هم موفق عمل کنیم تیم در ابتدا به تقویت روحی نیاز دارد و بعد از آهم اگر نفراتی اضافه کنیم بسیار خوب خواهد بود.

حق شناس با بیان اینکه تا این لحظه بازیکنان ۵۰ درصد فوتبالشان را هم به نمایش نگذاشته اند یادآور شد: بازیکن خوبی چون نزهتی، حاجتی و مهدوی در هر تیمی باشند یک وزنه هستند و اگر در شرایط روحی مناسبی به سر می بردند تمام ظرفیتشان شکوفا می‌شد. من فکر می کنم اگر مشکلات مالی حل شود با تکیه بر همین بچه ها می توانیم فاصله را با سایر تیم ها زیاد کنیم.

وی در خصوص رقابت نزدیک ملوان و سپیدرود نیز اظهار کرد: بارها گفته ام که طرفدار تیم های شهرم و بعد از آن استانم هستم و باعث افتخارم است که دو تیم ملوان و سپیدرود موفق عمل کرده اند و فوتبال دوستان واقعی استان زمانی خوشحال تر خواهند شد که هر دوتیم به لیگ برتر صعود کنند و اصلا مهم نیست که کدام تیم اول یا دوم می شود.

Share