جاده ای که قربانی می گیرد

مرگ راننده تاکسی در پی سقوط خودرو به کانال آب جاده شهر صنعتی رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ساعاتی پیش خودروی سواری در جاده منتهی به شهر صنعتی رشت از مسیر خارج شد و درون کانال آب فرو رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ساعاتی پیش خودروی سواری در جاده منتهی به شهر صنعتی رشت از مسیر خارج شد و درون کانال آب فرو رفت.photo_2016-12-03_15-16-54

این واقعه توسط آتش نشانی شهرصنعتی در ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه  پیش از ظهر امروز ۱۲ آذر ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا دو دستگاه خودروی نجات بهمراه ۶ آتش نشان از ایستگاه های ۱۰ و ۶  به محل حادثه واقع در جاده شهرصنعتی- جنب ورودی اول اعزام شدند.

تقی برناتن سرپرست ایستگاه ۱۰ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: متاسفانه یکدستگاه خودروی سواری پس از خارج شدن از جاده خاکی بطور واژگون به داخل کانال سقوط کرد و موجبات حبس و فوت راننده ۳۵ ساله و خفگی یک راس گوسفند را فراهم نمود.

وی در ادامه افزود: با استفاده از تجهیزات نجات و جرثقیل حاضر در محل حادثه اقدام به خارج کردن و انتقال خودرو نمودیم.

برناتن از شکستگی شیشه خودرو و احتمال سقوط راننده فوت شده به داخل کانال آب در هنگام انتقال خودرو خبر داد و افزود: با توجه به شدت و عمق آب رودخانه، یک تن از آتش نشانان مجهز به تجهیزات انفرادی شده و در هنگام انتقال خودرو از سقوط راننده جلوگیری کرد.

وی در ادامه بررسی علت حادثه را برعهده کارشناسان مربوطه خواند و افزود: آتش نشانان پس از تحویل خودرو به عوامل نیروی انتظامی و انتقال متوفی توسط عوامل اورژانس، به ایستگاه های مربوطه مراجعت نمودند.

۲۰۹۵-۱۶۹۶
۲۰۹۵-۱۷۰۲
photo_2016-12-03_15-16-51

Share