در همایش پیشگیری از سو رفتار با کودکان در لنگرود مطرح شد:

محمدی‎پور: بی‎تفاوت از کنار سوء رفتار با کودکان نگذریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره بهزیستی لنگرود گفت: بیاییم از این فرصت استفاده کنیم و از این پس علاوه بر اینکه به رفتارهای خود با کودکان دقت ویژه ای می کنیم، اگر سو رفتاری هم در جامعه با کودکان مشاهده کردیم به سادگی از آن عبور نکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پیشگیری از سو رفتار با کودکان، همایشی تحت همین عنوان در شهرستان لنگرود برگزار شد.

photo_2016-11-24_20-08-14

در این همایش که به همت بهزیستی شهرستان لنگرود، صبح روز پنج شنبه ۴ آذر ماه در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی برگزار شد، محمدی پور ضمن تشکر از حضور مردم علاقه مند به مسایل اجتماعی گفت: وظایفی که بر عهده سازمان بهزیستی قرار گرفته بسیار گسترده است و از مهمترین اموری که از سوی بهزیستی به آن پرداخته می شود در حوزه های اجتماعی است.

رئیس اداره بهزیستی لنگرود همچنین افزود: بیاییم از این فرصت استفاده کنیم و از این پس علاوه بر اینکه به رفتارهای خود با کودکان دقت ویژه ای می کنیم، اگر سو رفتاری هم در جامعه با کودکان مشاهده کردیم به سادگی از آن عبور نکنیم.

در ادامه «بایسته» از کارشناسان خبره امور اجتماعی استان گیلان به بیان نقطه نظرات خود در حوزه چگونگی رفتار با کودکان و نحوه پیشگیری از سو رفتار با کودکان پرداخت.

این همایش با حضور مسئولین شهرستان، کارشناسان بهزیستی استان،مدیران و مربیان مهدهای کودک، جمعی از فرهنگیان، نمایندگان برخی از سازمانهای مردم نهاد و خیرین برگزار شد.

Share