با حضور دریادار دوم افشین رضایی‌حداد

مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) افتتاح شد/ نمی‎توانیم ولخرجی کنیم /تاکید بر وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دریادار دوم عرشه افشین رضایی‌حداد صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) ناوگان شمال اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای اینکه از محدودیت‌ها بگذرید به محدودیت خود کیفیت دهید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دریادار دوم افشین رضایی‌حداد صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) ناوگان شمال اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای اینکه از محدودیت‌ها بگذرید به محدودیت خود کیفیت دهید.yphoto_2016-11-30_09-49-56-4

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه بارها روی نحوه و انجام مدیریت کیفیت تاکید شده است یادآور شد: منابع و زمان اگر مدیریت نشود از دست رفته است و ما به بهترین شکل از منابع خودمان با وجود محدودیتها استفاده کردیم.

وی افزود: ما نمی توانیم ولخرجی کنیم و باید روی ریال منابع نیز برنامه ریزی داشته باشیم.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با قددرانی از پرسنل نداجا اظهار کرد: کارهایی که امروز به سرانجام رسید بدون اعتبار ویژه ای به ثمر نشست و نشان دادید که با وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری کارها به خوبی انجام میگیرد.

رضایی حداد با بیان اینکه امکانات و فضای فرهنگی قبلی درشان خانواده نیروی دریایی نبود, یادآور شد: موضوع فرهنگی بسیار مهم است و نیاز به توجه ویژه ای دارد و با این برنامه ریزی هایی که درخصوص بهره برداری از این فرهنگی توسط عقیدتی انجام شده شاهد ارتقای فرهنگی درمنطقه باشیم.

وی به مرمت و تجهیز ساختمان بهداری نیز اشاره کرد و افزود: در گذشته فضای بهداری مناسب نبود اما اکنون با کیفیت خدمات‌دهی که با حداقل منابع صورت گرفته شاهد استقبال شدید مردم هستیم.

Share