سرهنگ هرمز عشقی خبرداد

مامور قلابی که خود را یکی از روسای ادارات بندر انزلی معرفی کرده بود دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان انزلی با تصریح براینکه این فرد با معرفی خود به عنوان یکی از روسای ادارات شهرستان بندرانزلی با مراجعه به بانک اقدام به دریافت یک فقره دسته چک کرده بود، افزود: پلیس با انجام اقدامات پلیسی، محل اختفاء و فعالیت فرد مذکور را کشف کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و دستگیری مامور قلابی در این شهرستان خبر داد.

dastgir19000381_PhotoA سرهنگ هرمز عشقی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت دستور قضایی مبنی بر دستگیری یک مامور قلابی، دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی با تصریح براینکه این فرد با معرفی خود به عنوان یکی از روسای ادارات شهرستان بندرانزلی با مراجعه به بانک اقدام به دریافت یک فقره دسته چک کرده بود، افزود: پلیس با انجام اقدامات پلیسی، محل اختفاء و فعالیت فرد مذکور را کشف کرد.

وی با تاکید براینکه این متهم در یکی از استان‌های همجوار گیلان سکونت دارد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در انزلی دستگیر کردند.

عشقی با یادآوری اینکه متهم مذکور چند فقره چک بلامحل را با نام جعلی به بازار فرستاده بود، افزود: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عشقی در پایان با تاکید بر حفظ و نگهداری اوراق شناسایی، ادامه داد: شهروندان نباید مدارک شناسایی خود را در معرض سوء استفاده دیگران قرار دهند و بانک‌ها نیز باید در احراز هویت اشخاص مدعی دقیق تر باشند

Share