رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛

ماموران شهرداری به چه حقی همه اموال دستفروشان را مصادره می‌کنند؟ / در هیچ کجای دنیا، برای انضباط بخشیدن به یک معضل افراد نیازمند قربانی نمی‌شوند/ این نوع رفتار به دور از انسانیت بوده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح انضباط شهری، مأموران شهرداری با کدام حکم، تمام هستی یک دست فروش را مصادره می‌کنند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح انضباط شهری، مأموران شهرداری تمامی هستی یک دست فروش را بدون هیچ حکمی تصرف کرده و به فرد تحویل نمی‌دهند.

k8sv6y5luvnc

وی گفت: این نوع برخورد مأموران شهرداری از لحاظ شرعی مشکل دارد چرا که برای جمع آوری یک خودکار هم باید حکم مصادره داشته باشند.

خدادادی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، برای انضباط بخشیدن به یک معضل افراد نیازمند قربانی نمی‌شوند، ادامه داد: اما در کشور ما و در طرح انضباط شهری وظایف مأموران مشخص شده نیست و برخی از این افراد با رفتارهای خلاف شرع، اقلام را بدون ضبط کردن تصرف و دیگر به صاحب مال تحویل نمی‌دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع رفتار به دور از انسانیت بوده و با ادامه این روند، تنها به افزایش آسیب های اجتماعی و ورود افراد نیازمند به ورطه خلاف دامن زده می‌شود.

Share