پرونده ای در دادگاه کیفری:

قتل پدر فقط بخاطر چک ۴ میلیون تومانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پسر جوانی که برای تصاحب چکی ۴ میلیون تومانی با همدستی دوستش، پدرش را به قتل رسانده بود، از سوی عمویش بخشیده شد تا به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک، پسر جوانی که برای تصاحب چکی ۴ میلیون تومانی با همدستی دوستش، پدرش را به قتل رسانده بود، از سوی عمویش بخشیده شد تا به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود.%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%861-300x200

روز ۲۱ فروردین‌ماه سال ۹۴ جسد مردی ۶۰ ساله در ساختمانی نیمه‌کاره در آبسرد دماوند کشف شد. مقتول بر اثر اصابت ضربه جسمی سخت به سرش جان باخته بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که او از مدتی قبل با پسر ۲۰ساله‌اش اختلاف داشت و ممکن بود پسر جوان در قتل پدرش دست داشته باشد.

از این‌رو وی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل پدرش با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد. او گفت: من مبلغی پول به پدرم داده بودم اما او پولم را پس نمی‌داد و سر این موضوع با یکدیگر اختلاف داشتیم تا اینکه دوستم پیشنهاد کرد که وی را به قتل برسانیم.

دوستم با ترفندی پدرم را سوار موتور کرد و به ساختمان نیمه‌کاره رساند و در آنجا با دسته کلنگ به سرش ضربه زدیم و من یک چک ۴میلیون تومانی از جیبش برداشتم. در ادامه دومین متهم نیز دستگیر شد و بعد از محاکمه آنها در شعبه ۷۱دادگاه کیفری استان تهران هر دو نفر به قصاص محکوم شدند اما برادر مقتول به‌عنوان ولی دم، محکومان را بخشید. به این ترتیب صبح دیروز آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شدند و جنایت را به گردن یکدیگر انداختند. براساس این گزارش قرار است به‌زودی رأی دادگاه در این‌باره صادر شود.
Share