نماینده هیأت فوتبال استان گیلان خبرداد

شناسایی عاملان تحریک بازیکنان برای درگیری در ورزشگاه وحدت آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده هیأت فوتبال استان گیلان و ناظر مسابقه تیم های شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری گفت: پنج تماشاگر که به نظر می رسد طبق برنامه ریزی قبلی، عامل تحریک بازیکنان و درگیری تیم های یادشده بودند، شناسایی شده اند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نماینده هیأت فوتبال استان گیلان و ناظر مسابقه تیم های شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری گفت: پنج تماشاگر که به نظر می رسد طبق برنامه ریزی قبلی، عامل تحریک بازیکنان و درگیری تیم های یادشده بودند، شناسایی شده اند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.۸۲۳۳۱۸۶۰-۷۱۲۱۹۱۷۰

شاهین شربیانی افزود: موضوع درگیری بازیکنان تیم های فوتبال شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری، در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان بررسی خواهد شد و احتمال دارد برای هر دو تیم، محرومیت هایی اعمال شود.
وی اظهار کرد: مربی و یکی از بازیکنان تیم عمران شهرداری ساری و دو بازیکن از تیم شهرداری آستارا در درگیری، دچار جراحت سطحی و در بیمارستان آستارا مداوا شدند.
شربیانی بیان کرد: دروازه بان و بازیکن شماره هفت شهرداری ساری، سوت نابهنگام پایان مسابقه و تحریک چند تماشاگر علت های اصلی درگیری و اغتشاش بعد از مسابقه فوتبال دیروز در آستارا بودند و ورود تماشاگران به میدان ورزش، به درگیری ها دامن زد.
به گفته نماینده هیات فوتبال استان گیلان، سوت پایان دیدار نباید در لحظه حساس دمیده می شد و متاسفانه داور مسابقه در دقیقه ۹۴ بعد از گرفتن خطای ایستگاهی و در موقعیت احتمالی گل، به سوت خود دمید و بعد از آن دروازه بان ساری با یکی از بازیکنان شهرداری آستارا درگیر شد.
او گفت: بازیکن شماره هفت ساری نیز با دست خود به تماشاگران علامت هایی می داد که به عقیده من در ایجاد تحریک و درگیری تاثیرگذار بود.
ناظر هیات فوتبال استان گیلان بر دیدار تیم های شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری افزود: مشاهده صحنه های درگیری در میدان ورزش برای هیچ کس خوشایند نیست و انتظار می رود از این به بعد چنین وقایعی را شاهد نباشیم و ورزشکاران، متناسب با شأن خود و مردم، بازی های تماشایی و فنی را به نمایش بگذارند.
مسابقه تیم های شهرداری آستارا و عمران شهرداری ساری از مسابقات لیگ دسته سوم کشور، عصر شنبه در ورزشگاه وحدت آستارا با نتیجه سه بر سه به تساوی کشیده شد اما در پایان این دیدار، درگیری بین بازیکنان صورت گرفت.
مطابق قرعه کشی انجام شده در سازمان لیگ فوتبال کشور، تیم شهرداری آستارا در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور در گروه دو با ۱۲ تیم هم گروه است.

Share