با همکاری دفتر سروش

شبکه باران به مخاطبان خود «جایزه» می دهد+ جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شبکه باران سریالی با عنوان جایزه تولید می نماید؛ این سریال در ۶۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای با همکاری دفتر نمایندگی سروش صدا و سیمای گیلان در دست تهیه و تولید می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، این سریال در ۶۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای با همکاری دفتر نمایندگی سروش صدا و سیمای گیلان در دست تهیه و تولید می باشد.

داستان این سریال درباره آقای ولی شکوفه سرایی است که در قرعه کشی بزرگ شهر فرش برنده یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند می شود.

ورود این ماشین به منزل او چالشهایی مانند توقعات خانواده و همسایه ها را به دنبال دارد. وی مشکلات زیادی را تجربه می کند و تصمیم می گیرد با پول حاصل از فروش ماشین سرمایه گذاری کند.

داستان با کاندیداتوریی آقای شکوفه سرایی در انتخابات شورا ادامه می یابد و اتفاقات ریز و درشتی داستان را پیش می برد. در این سریال به قصه های فرعی دیگری نیز در هر قسمت با موضوعات اجتماعی از قبیل: شایعه، چشم و هم چشمی، افراط در استفاده از شبکه های اجتماعی، چالشهای عاطفی، عکس سلفی و… در کنار داستان اصلی در قالب طنز  پرداخته می شود.

این سریال به فضای روستا و غذاهای محلی نیز توجه ویژه دارد.

لوکیشنهای ضبط این سریال را شهرها و روستاهای: رشت، خمام، سنگر و بلسبنه تشکیل می دهند.

سریال جایزه همزمان با هفته وحدت  از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه باران پخش خواهد شد.

عوامل برنامه :کارگردان و تهیه کننده : علی حلوی/ دستیار تهیه : مونیک رفیعی مقدم/ نویسندگان : فاطمه صدرا،مریم نظر پور/ بازنویسی فیلمنامه:علی حلوی/ تصویر برداران : مازیار بهروز،عباس خان درخشان/ دستیاران تصویر : فرزاد عاشوری،سجاد آذریان/ صدابردار:حمید سلیمان زاده/ دستیار صدا: محمد سواری، ابوالفضل محمدی/ دستیار کارگردان: امین پور سعید/تدارکات: ابوالفضل محمدی/ گریم: آرمین حسن زاده،الهام عادلی/ تدوین:سید جعفر رحیمی مقدم/ آهنگساز:پدرام ایمانی/ خواننده تیتراژ: نوشالی/ بازیگران: علیرضا تاج شهرستانی ،محمد هندی ، جابر وثوق ، محمد زارعی ، طوبی رحمان نیا، ارشد امیر اسکندری، محمد سهیلی ، علی علیپور،وحید محبوب بشری ،نیما رهایی،مونیک رفیعی مقدم ، هنگامه قدری، صالح اصغری،سهیلا اخلاقی،پونه اصغری، تقوی ،شیرین محسنی، فهیمه مومنی،محمد زیده سرایی

Share