دیارمیرزا گزارش می دهد

سه امتیاز ارزشمند سپیدورد گرمابخش تماشاگران در روز سرد رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار تیم های سپیدرود رشت و اکسین البرز عصر امروز در ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت برگزار و با پیروزی سپیدرود همراه شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار تیم های سپیدرود رشت و اکسین البرز عصر امروز در ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، سید محمد حسینی،هادی موسوی، هادی تامینی، شایان مصلح، رضا الماس خاله، محمد رستمی، حسین کعبی، رضا مهدوی، پویا نزهتی، میلاد قربانزاده و سهیل حق شناس برای سپیدرود در این دیدار به میدان رفتند.

علی رغم سرمای شدید هوا استقبال مناسبی از این بازی شده است و هواداران سپیدرود بنری بزرگ و چندمتری که تصویر اعای شورای شهر بر روی آن قرار دارد در ورزشگاه نصب کردند. در این بنر از اعضای شورا خواسته شده که به خرید امتیاز سپیدرود رای مثبت دهند.

دقایق ابتدایی بازی دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند اما سپیدرود به تدریج نبض بازی را در اختیار گرفت و موفق به ایجاد موقعیت های نسبتا خطرناک نیز شد اما این اکسین البرز بود که به گل رسید.

در دقیقه ۲۴ بر روی پرتاب اوت و پس از رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان دو تیم مقابل پای فرهادی روی نقطه پنالتی قرار گرفت که وی به راحتی دروازه اکسین را با یک ضربه باز کرد. اما شادی اکسینی ها چندان طول نکشید و سپیدرودی ۲ دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر پویا نزهتی دروازه این تیم البرزی را گشودند تا شادی را به ورزشگاه عضدی برگردانند.

گل دوم سپیدرود با شوت زیبای سهیل حق شناس از فاصله ۲۵ متری وارد دروازه اکسین البرز شد تا ورزشگاه مملو از شادی و هیجان شود. این گل در دقیقه ۳۸ بازی به ثمر رسید.

در جریان بازی هواداران با سر دادن شعارهای متعدد خواستار حمایت مسئولین از تیم ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود شدند.

نیمه اول بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع ارتش سرخ گیلان به پایان رسید و در نیمه دوم داور مسابقه با زدن سوت های متعدد و گاه گاه اشتباه مورد اعتراص هواداران و کادر فنی قرار گرفت.

او همچنین در صحنه بسیار مشکوک پنالتی برای سپیدرودی ها دستور ادامه بازی را داد که این تصمیم به شدت ار سوی هواداران و کادر فنی سپیدرود مورد اعتراض قرار گرفت.

سرمای شدید هوا به داخل زمین نیز نفوذ کرده است و بازی چندان خوبی از هیچ یک از دو تیم شاهد نیستیم و توپ در وسط میدان بدون ایجاد موقعیت خطرناک در حال جریان است.

در نهایت این دیدار با همان نتیجه به پایان رسید تا سپیدرود سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

گفتنی است حلقه شادی بازیکنان سپیدرود در پایان بازی صحنه های زیبایی را در ورزشگاه رقم زد.

Share