سرمربی ملوان

سبیل کسی را چرب نمی کنیم تا در مواقع حساس ملوان را تشویق کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مایلی‌کهن با بیان اینکه برخی از افرادی که در ابتدای فصل حضور داشتند در مواقع حساس این تیم خبری از آنها نیست, یادآور شد: برخی در ورزشگاه شعارهای خاصی سردادند اما سبیل کسی را چرب نمی کنیم تا در مواقع حساس تیم را تشویق کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مایلی‌کهن در کنفرانس خبری پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه چندین بازی گذشته تیم نفت مسجد سلیمان را با دقت آنالیز کرده بودیم اظهار داشت: اگرچه از نتیجه پایانی بازی راضی نیستم اما بازیکنان ملوان تمام زحمت خود را برای کسب سه امتیاز در این بازی کشیدند.

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: در این بازی میزان گردش توپ کم بود وبازیکنان استرس داشتند.

مایلی‌کهن با بیان اینکه برخی از افرادی که در ابتدای فصل حضور داشتند در مواقع حساس این تیم خبری از آنها نیست, یادآور شد: برخی در ورزشگاه شعارهای خاصی سردادند اما سبیل کسی را چرب نمی کنیم تا در مواقع حساس تیم را تشویق کنند.

وی با قددرانی از مدیریت باشگاه بابت حمایت از این تیم علی رغم وجود تنگاها از نیروی دریایی نیز قدردانی کرد و افزود: لیست خرید و لیست مازاد وجود دارد و چند بازیکن برای حضور در ملوان مد نظر هستند.

سرمربی ملوان درخصوص شکست این تیم در بازی گذشته دربرابر تیم خونه به خونه بابل گفت: در کشور ما چیزی فراتر از قانون وجود دارد و به یکباره، محرومیت سه جلسه‌ای یک بازیکن بخشیده می شود.

مایلی کهن افزود: هفته پیش با علی کریمی مدیر فنی خونه به خونه صحبت داشتم و او گفت ۸ میلیارد هزینه کرده ایم, هم اکنون ملوان در بالای جدول قرار دارد و باید به بازیکنان پاداش پرداخت شود.

خبرنگار: دانیال ابراهیمی

Share