اظهارات تند حسن عباسی علیه روحانی، ظریف و آملی لاریجانی

روحانی باید دادگاهی شود/ با دو قوه مجریه و قضاییه مقابله می‌کنم/برجام لکه ننگ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حسن عباسی گفت: آقای داستان سکوت رسانه‌ای ما از امروز شکسته شد. حالا من با اسناد و مدارکم با دو قوه نهاد ریاست جمهوری و قوه‌قضاییه مقابله می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، حسن عباسی در برنامه گرامیداشت روز ۱۶ آذر که در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی توسط انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: تاخیرم به خاطر آن بود که آقای رییس‌جمهور دو تا شکایت از من کرده است.آقای رییس جمهور خیلی اشتغال زایی کرده است. معاونت حقوقی ایجاد کرده که از هر روز از مطالب من حرفی پیدا می‌کنند و از من شکایت می‌کنند.

۱۶۰۸۰۱۱۲۳۸۲۵_hassan_abbasi_624x351_tasnim_nocredit_0حسن عباسی ادامه داد:‌ اشتغال‌زایی دومی که آقای روحانی انجام داده است برای قوه قضاییه بوده است که بازپرس و قاضی استخدام کرده تا شکایت‌ها را علیه ما رسیدگی کند.

او با بیان اینکه آقای رییس جمهور افتضاح مذاکراتت در آمده است، گفت: این آمریکا، این کدخدا، رییس جمهور را وادار کرد تا امروز در دانشگاه بیاید و بگوید آمریکا کاره‌ای نیست. این افتخاری برای جوانان انقلاب اسلامی است که او را به خط اول برگردانده‌اند. این افتخار شما است که رییس جمهور به شعار مرگ بر آمریکا بازگشت.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم دولت لیبرال را به جایی رساندیم که دیگر کسی امروز نگوید امریکا قابل قبول است. امروز به این امر رسیده‌اند که امریکا با تمدید داماتو غیرقابل اعتماد است و امروز امریکا خنجری از پشت به این دولت لیبرال زد که قبلا به دولت خاتمی زده بود.

عباسی با بیان اینکه تشت لیبرالیسم امروز بیرون زده است، گفت: من به مقام قضایی هشدار داده‌ام. یک ماه پیش قاضی از من خواست تا اسناد مذاکراتشان را منتشر نکنم حالا که حسن روحانی و نهاد ریاست جمهوری با پول بیت‌المال از من شکایت کرده اند من نیز اسنادم را منتشر میکنم تا ببینیم چه کسی می‌برد خدا پرستان یا کدخداپرستان؟

او خطاب به دادستان اظهارداشت: آقای داستان سکوت رسانه‌ای ما از امروز شکسته شد. حالا من با اسناد و مدارکم با دو قوه نهاد ریاست جمهوری و قوه‌قضاییه مقابله می‌کنم. اگر امروز به شرایط ۱۶ آذر بازگشته‌ایم که گروهی قلم را می‌شکنند و زبان را می برند و پرونده‌سازی می کنند و برای قوه قضاییه کار می‌تراشند برای این است که ‌می‌خواهند بازگشت لیبرالیسم را نهادینه سازی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: تا امشب تمامی شکایت‌های دستگاه قضایی در دو سه سال اخیر توسط نهاد ریاست جمهوری، وزارت دفاع و دانشگاه‌آزاد و … که ناشی از جواب نداشتن‌شان است، منتشر می‌کنم.

عباسی گفت: ۲۰ سال قبل همین لیبرال‌ها به دنبال مادام‌العمر شدن ریاست جمهوری هاشمی بودند. وزیر همیشه در حجله که امروز به لندن پناه برده و زمانی برای مادام‌العمر شدن تلاش می‌کنند. همین آقای روحانی ۲۰ سال پیش می‌خواست هاشمی را رییس جمهور کند. دانشجویان نگذارید که تلاش پاییز ۷۵ و تلاش برای مادام‌العمر شدن هاشمی فراموش شود و با آن به دهان این افراد بزنید.

او با بیان اینکه ما از همان ابتدا می‌گفتیم که در مذاکرات می‌بازیم، گفت: ۸ بار با آمریکا مذاکره کردیم و هربار از آنها ضربه خوردیم. آقای مقام قضایی شما در کثرت روحانیت باید حق ما را از کسی که ۴۹ تهمت را به ما زد بگیرید. رییس جمهور ۴۹ تهمت را به ما زد اما ما شکایت نکردیم. آقای آملی لاریجانی باید برای حفظ جایگاه روحانیت و مجتهدان، شخص حسن روحانی را به دادگاه بکشاند که چرا امثال عباسی به دادگاه باید بروند اما روحانی که تمهت می‌زند ، راست راست بچرخد.

این فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: روحانی تو مرا به دادگاه بکش اما من تو را در برابر ملت بی‌ابرو می‌کنم. تو به من بیسواد و بی‌عقل گفتی. اگر کسی این‌ها را به تو می‌گفت، آملی لاریجانی او را به دادگاه می‌کشاند. ان‌شالله امروز هم بعد سخنرانی یک احضاریه دیگر برای من می‌اید.

عباسی با بیان اینکه برجام لکه ننگی در مملکت ما است، گفت: مرحوم شریعتی می‌گفت هیچ روحانیتی تا به امروز زیر هیچ قراردادی را امضا نکرده است اما امروز برای اولین در تاریخ شیعه این قرارداد نگین را امضا کرد که بدتر از ترکمنچای بود.

او با بیان اینکه امروز در عصر لک لک و روباه زندگی می‌کنیم، گفت: استراتژی لک لک و روباه دوازدهمین استراتژی امریکا از دهه ۸۰ علیه ایران است. یک سال و خرده‌ای از اجرای این عصر می‌گذرد. روباه ضیافتی را در شرایط ۵+۱ ایجاد کرد و لک لک را به این ضیافت دعوت و به او بشقابی را داد. لک لک در ضیافت روباه دیگر تحریم نبود ومحاصره نبود و در جمع قدرت‌های جهانی و محفل بزرگان تزویر دعوت شده بود اما امکان خوردن شام را نداشت.

او گفت: ما تا دیروز محاصره بودیم و تحریم ،اما امروز دیگر تحریم نیستیم و نمی‌توانیم از میوه‌های تحریم‌ نبودن تناول کنیم. ما پای میز مذاکره رفتیم و همه چیزمان را دادیم اما چیزی در بشقاب ما نیست. دولت ایران حکم لک‌لک را دارد. این استراتژی را قبلا علیه چاوز و ونزوئلا اجرا کردند و حتی کاریکاتورش را هم کشیدند و ما دیدیم ونزوئلا را به کجا کشاندند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه امروز ادعا می‌شود مشکلات جمهوری اسلامی ایران حل شده است، عنوان کرد: محاصره اقتصادی دیگر نیستیم و سر سفره جهانی هستیم اما نمی‌توانیم از غذاها تناول کنیم. وزارت خزانه‌داری امریکا و شخص جک لو تا قاعده یوترن را برنگرداند هیچ کس نمی‌تواند با ما مبادله کند. ما دیگر تحریم نیستیم ولی ۱۹۰ کشور دیگر می‌ترسند با ما ارتباط بگیرند.

عباسی تاکید کرد: ۱۶ سال است که این حرف‌ها را در دانشگاه‌ها می‌زنیم اما مقامات کشور گوششان به حرف منتقدان بدهکار نیست ولی شکایت پشت شکایت و توهین پس از دیگری و این توهین‌ها را جوری ورد زبان خود کرده‌اند که حقیقت گم می‌شود.

او ادامه داد:‌ آمریکا همچنان مسئله ما است . روزی امریکا دیگر مسئله ما نیست که یا ما نباشیم یا‌امریکا. رییس مجلسی که ۲۰ دقیقه برجام را تائید کرد می‌گوید عجله کردیم آیا دو منتقد نبود که حرف‌هایش را بشنویم؟ رییس مجلس تو بجای فحش دادن به منتقدان حرف منتقدان را شنیدی؟ اگر غرور ظریف نبود که با کری کابالیست لبخند نمی‌زد، اینجا نبودیم. لاریجانی، ظریف و عراقچی، بعیدی‌نژاد، روانچی و روحانی اگر حرف منتقدان را گوش می‌کردید، امروز مضحکه جوانان نبودید.

عباسی افزود: مجید شهریاری سوخت را به ۲۰درصد رساند ولی دولت همه آن دستاوردها را باخت. ولی امروز زبانشان با زبان رهبری یکی شده است. مدام به ما اتهام دلواپس و کاسب تحریم زدند. ما کاسب تحریم هستیم یا جناح طرفدار فیش حقوقی که از آن دل نمی‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رییس قوه‌قضاییه زمانی حرف می‌زند که حرف حساب‌های شخصی‌اش به میان می‌آید، گفت: اگر شما با رییس جمهور برخورد می‌کردید، دیگر کسانی که در شهر خود یعنی ازنا که هزار رای نیاورده بود اما امروز در تهران یک میلیون رای می‌آورند، درباره حساب‌های قوه‌قضاییه اینگونه حرف نمی‌زد. اگر آملی لاریجانی، رییس جمهور را احضار می‌کرد و می‌گفت به عنوان رییس جمهورو مجتهد عضو مجلس خبرگان و همچنین حق نداری به منتقدان فحش بدهی دیگر تازه به دوران رسیده‌ها، تو را به سخره نمی‌گرفتند.

او تاکید کرد: دیگر خواب انرژی هسته‌ای را ببینید و از این دیگ دیگر آبی گرم نمی‌شود. وقتی در حکومت گوشی برای شنیدن حرف‌های کارشناسی نیست، مسئولان آن حکومت محکوم به شنیدن این حرف‌ها هستند.

Share