رفع آبگرفتگی روستای طالب آباد از محل اعتبارات دهیاری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی در حاشیه بازدید از روستا طالب آباد شهرستان بندرانزلی با پیگیری روند پروژه ها و با حضور کارشناسان در جریان رفع معضلات روستای طالب آباد قرار گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی در حاشیه بازدید از روستا طالب آباد شهرستان بندرانزلی با پیگیری روند پروژه ها و با حضور کارشناسان در جریان رفع معضلات روستای طالب آباد قرار گرفت.

 عاشوری از خاموشی معابر و ضعف برق، لایروبی کانال اصلی به طول بیش از ۳ کیلومتر، تامین و تعمیر آبروها و آبگرفتگی جنب دانشگاه تا ساختمان دهیاری از جمله مشکلات این منطقه نام برد و افزود: رفع آبگرفتگی جنب دانشگاه طی هماهنگی لازم از محل اعتبارات دهیاری تامین اعتبار می شود و طی هماهنگی های انجام شده لایروبی کانال اصلی روستا توسط اداره آبیاری صورت می گیرد.

گفتنی است در سال جاری با خودیاری شورا و دهیاری روستا طالب آباد بیش از سه هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت صورت گرفته و یک دست تراکتور جهت ستاد حوادث مترقبه تهیه شده است و منطقه آزاد بیش از دو هزار متر مربع خیابان های اصلی و فرعی آسفالت کرده است.

منوچهر عاشوری ضمن تبریک به زهرا حسن پور، سرپرست دهیاری جدید که چندی پیش انتخاب شد در پایان با خانواده شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا دیدار کرد.

Share