نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

دولت نتوانسته به هیچ کدام از شعارهای خود عمل کند/جرم و جنایت فتنه‌گران بسیار بزرگ بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت روحانی رفتار خود را تغییر ندهد و بخواهد همین مسیر را دنبال کند، نخستین دولت چهار ساله پس از انقلاب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علیرضا زاکانی امروز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ اظهار کرد: دولت کنونی به هیچ کدام از شعارهای خود نتوانسته عمل کند و وعده‌های داده شده به منصه ظهور نرسیده است.

وی ادامه داد: اگر دولت کنونی رفتار خود را تغییر ندهد و در خدمت مردم قرار نگیرد و بخواهد همین مسیر را دنبال کند، نخستن دولت چهار ساله پس از انقلاب می‌شود.

*اختلاس از فرهنگیان ظلم مضاعف است

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و افزود: منابع صندوق ذخیره فرهنگیان متعلق به مردم است.

زاکانی با بیان اینکه اصل اختلاس زشت است، تصریح کرد: اختلاس از حقوق فرهنگیان بسیار زشت‌تر است و باید در حد اعلا با اختلاس‌کنندگان برخورد شود.

وی، معلمان را از اقشار زحمت‌کش در جامعه خواند و بیان کرد: معلمان محور پیشرفت جامعه هستند و اگر به سرمایه آنها تعدی و اختلاس شود ظلم مضاعف است.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: اصل فتنه برای انقراض انقلاب اسلامی ایجاد شد و توطئه‌ای جهانی علیه نظام اسلامی بود.

زاکانی با اشاره به نمونه‌ها و مانورهای ایجاد فتنه در انقلاب‌های رنگی، خاطرنشان کرد: تمام تجربه کشورهای مذکور را در داخل ایران پیاده‌سازی کردند اما به لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و آگاهی و حضور موفق مردم در صحنه نتوانستند به موفقیت برسند.

وی به کشاندن انقلاب اسلامی تا لب پرتگاه توسط فتنه‌گران اشاره کرد و یادآور شد: خطای فتنه‌گران موجب شد آبروی انقلاب اسلامی را در جهان ببرند و حکومت مردم‌سالار ما را متقلب معرفی کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جرم و جنایت فتنه‌گران بسیار بزرگ بود، اظهار کرد: سران فتنه با رأفت اسلامی مواجه شدند در صورتی که مستحق مجازات سنگین و سخت‌تری بودند.

زاکانی به آگاهی مردم در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: مردم متوجه شدند فتنه‌گران سر آنها کلاه گذاشتند و در ۹ دی سال ۸۸ پاسخ مناسب خود را به فتنه‌گران و عناصر مربوط به آن دادند.

*فتنه قابل تطهیر نیست

وی، فتنه سال ۸۸ را تجربه بزرگی برای ملت ایران خواند و بیان کرد: فتنه قابل تطهیر و پاک کردن نیست و هر فردی بخواهد آن را پاک کند دقت لازم را باید داشته باشد که کار اشتباهی است.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از فتنه عبرت‌ها گرفته است، تصریح کرد: امروز فتنه‌گران از فتنه‌های بعدی ناامید شدند و ‌به دنبال روش‌ها و بسترهای جدیدی هستند.

زاکانی، ملت ایران را هوشمندتر از آن دانست که به دام فتنه‌گران گرفتار شود و گفت: عده‌ای علاقه دارند به طور دائم با ایجاد دوگانه‌های غلط و کاذب در جامعه فتنه ایجاد کنند و این امر نیازمند هوشیاری و دقت است.

وی با تأکید براینکه ملت ایران زیر بار دوقطبی‌سازی‌های کاذب نمی‌رود، خاطرنشان کرد: با هوشمندی و دقت باید زمینه فتنه در جامعه را ریشه‌کن کرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: اگر دولتی بخواهد قصد مراوده با آمریکا را داشته باشد سر کار نمی‌آید.

زاکانی با اشاره به اینکه دولت روحانی به خاطر کم‌کاری و اشتباه‌های بزرگی که انجام داده با اقبال مردمی مواجه نمی‌شود، اظهار کرد: اگر دولت می‌خواهد دوباره انتخاب شود باید از راه غلط برگردد.

Share