رئیس پلیس فتا گیلان خبرداد:

دستگیری عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی در تلگرام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به انتشار فیلم های خصوصی خانم ۲۹ ساله گیلانی در تلگرام که خواستگار سابقش بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۲۹ ساله گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار فیلم های خصوصی اش در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا عامل تهدید به انتشار فیلم های خصوصی شاکیه در تلگرام که مردی ۲۸ ساله اهل و ساکن رشت و خواستگار سابق او بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ، متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم، او به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خویش را از این کار انتقام گرفتن از شاکیه و شنیدن جواب رد از او عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش دهند.

Share