بخشدار شاندرمن در حاشيه بازديد فرماندار ماسال از وضعيت خانواده بي سرپناه شاندرمني مطرح کرد

دستور فرماندار جهت اسکان خانواده بی سرپناه شاندرمنی/ آنها بر زندگی در چادر اصرار داشتند/در صورت پیگیری آنها امکان تغییر کاربری زمین و احداث مسکن به صورت رایگان وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار ماسال صبح امروز به اتفاق بخشدار شاندرمن از نزدیک از وضعیت خانواده ی بی سرپناه شاندرمنی بازدید کرد و با دستور وی، دهیار روستای میرمحله نسبت به اسکان این خانواده اقدام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار شاندرمن در حاشیه ی بازدید فرماندار ماسال وضعیت خانواده ی بی سرپناه شاندرمنی اظهار داشت: با هماهنگی که با دهیار روستای میرمحله انجام شد، ساختمانی در این روستا جهت اسکان موقت در اختیار این خانواده قرار گرفته است.

۲

سید رضا صفوی با بیان اینکه از تابستان سال جاری در جریان مشکل این خانواده قرار داشتیم، افزود: به محض اینکه در جریان مشکل این خانواده قرار گرفتیم با کمیته ی امداد جهت ساخت مسکن برای این خانواده مکاتبه شد اما در فرایند استعلام جهت صدور پروانه مشخص شد که زمین ایشان در محدوده ی کاربری کشاورزی قرار دارد و برای تغییر کاربری باید در کمیسیون مربوطه مطرح شود.

وی ادامه داد: اما با وجود اینکه امکان تغییر کاربری زمین ایشان بدون پرداخت هر گونه عوارض امکان پذیر به نظر می رسید، سرپرست این خانواده از پی گیری کار به دلایل نامعلوم انصراف داد.

بخشدار شاندرمن با اشاره به اینکه شخصا با توجه به وضعیت این خانواده در طول این چند ماه پیگیر مسئله بودم، گفت: علی رغم عدم پی گیری پرونده تغییر کاربری از سوی وی، بارها از طریق نهادهای مختلف از جمله بخشداری، کمیته امداد و حتی سپاه به ایشان پیشنهاد در اختیار گذاشتن مسکن به صورت رایگان برای رفع مشکل داده شد،‌اما متاسفانه ایشان کماکان بر زندگی در چادری که آن هم از سوی هلال احمر در اختیارش قرار گرفته بود اصرار داشتند.

صفوی همچنین تاکید کرد: در صورت پیگیری نامبرده کماکان امکان تغییر کاربری زمین و احداث مسکن به صورت رایگان از سوی کمیته امداد وجود دارد.

Share