نماینده مردم رشت در همایش بازشناسی نقش کسما در نهضت جنگل

خیلی‌ها منتظرند ما یخ بزنیم و حرف نزنیم / راه میرزا را در مبارزه با ظلم و فساد ادامه می‌دهیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت: اگر چه میرزا یخ زد اما فکرش یخ نزد و مبادا فکرمان یخ بزند و سرما بخوریم. مبادا سرما، نامهربانی ها، تلخی های روزگار و فشار ها موجب یخ زدن ما شود زیرا خیلی ها منتظرند ما یخ بزنیم و حرف نزنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در همایش بازشناسی نقش کسما در نهضت جنگل که در دهکده ساحلی شهرستان بندرانزلی در حال برگزاری است با بیان اینکه همایش‌ها باید در ابتدا خروجی داشته باشد و بعد از آن باید بگوییم برای چه باید به میرزا افتخار کنیم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقایع تاریخی مرتبط با نهضت جنگل و تاریخ گیلان باید نسل به نسل انتقال داده شود متذکر شد: می بایست ویژگی شخصیتی، رفتاری، قانون مداری و حکومت داری جنبش جنگل انتقال داده شود.

جعفرزاده با بیان اینکه «ما به میرزا تعصب داریم اما حرفهایمان از روی تعصب نیست» متذکر شد: میرزا در جنگل قانون جنگل را نوشت و بدون محاکمه کسی را حبس و حصر و محاکمه نکرد و آن روز میرزا به ما یاد داد که قانون حرف اول و آخر را باید در این کشور بزند.

وی افزود: وظیفه ما اجرای قانون اساسی است و باید همه مطالبه گر قانون باشند. چرا امروز تحمل مخالف سخت است و می خواهیم با او مقابله کنیم؟

نماینده مردم رشت تصریح کرد: با استفاده از همه ظرفیت ها می توانیم به موفقیت برسیم.

جعفرزاده در ادامه اظهارات خود با اشاره به نحوه شهادت میرزا کوچک اظهار کرد: میرزا در نهایت تنها شد، درسرمای برف گیر کرد، یخ زد و همچون حسین بن علی(ع) سرش را از تن جدا کردند. اگر دارای ساختگاهی فکری هستیم و هدفی مشترک داریم نباید رهبر خود را تنها بگذاریم.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس در ادامه اظهارات خود، دکتر نوبخت را سرمایه استان دانست و گفت: باید تلاش کنیم او را حفظ کنیم و دکتر نوبخت نیز برای توسعه گیلان تلاش کند.

وی افزود: اگر چه میرزا یخ زد اما فکرش یخ نزد و مبادا فکرمان یخ بزند و سرما بخوریم. مبادا سرما، نامهربانی ها، تلخی های روزگار و فشار ها موجب یخ زدن ما شود زیرا
خیلی ها منتظرند ما یخ بزنیم و حرف نزنیم.

جعفرزاده در پایان گفت: کسانی که در این سالن هستند راه میرزا را در مبارزه با ظلم و فساد ادامه خواهند داد.

Share