عباس صابر در گفتگو با دیارمیرزا

خرید سپیدرود توسط شهرداری یک اشتباه تاریخی است/ لایحه با فشارهای بیرونی مصوب شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صابر با بیان اینکه خرید تیم سپیدرود از سوی شهرداری یک اشتباه تاریخی خواهد بود گفت: در لایحه ای که شهرداری به شورا ارایه داد اشکالاتی وجود دارد از جمله اینکه میزان بدهی مشخص نیست و منابعی که باید پرداخت شود معلوم نیست و از سوی دیگر شاکی خصوصی دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس کمیسیون عمران شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رابطه با خرید امتیاز پسیدرود توسط شهرداری رشت گفت: به تیم سپیدرود باید کمک شود نه اینکه تیم خریداری شود. با خرید آن این تیم تبدیل به ابزار سیاسی و انتخاباتی خواهد شد و این در دراز مدت به نفع سپیدرود نیست. کمک به تیم سپیدرود باید اصولی و دایمی باشد.

عباس صابر با اشاره به اینکه می‌گویند بعضی از اعضای شورا با پیشرفت تیم سپیدرود مخالف هستند گفت: همه ۱۵ نفر عضو شورا موافق کمک و پیشرفت تیم سپیدرود هستند. و مخالفت با خرید تیم منافاتی با این ندارد که نمایندگان مردم نسبت به این تیم موضوع منفی داشته باشند بلکه لایحه ای که آمده به صحن شورا دارای اشکلات اساسی است و اگر با آن موافقت شود به نظر بنده نه تنها سپیدرود را نجات ندادیم بلکه آن را با چالشی بسیار بزرگ روبرو خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خرید تیم سپیدرود از سوی شهرداری یک اشتباه تاریخی خواهد بود گفت: در لایحه ای که شهرداری به شورا ارایه داد اشکالاتی وجود دارد از جمله اینکه میزان بدهی مشخص نیست و منابعی که باید پرداخت شود  معلوم نیست و از سوی دیگر شاکی خصوصی دارد.

این عضو شورا با بیان اینکه متاسفانه این لایحه با فشارهای بیرونی به صورت ناپخته در کمیسیون بودجه و فرهنگی مصوب شده است یادآور شد: وقتی لایحه به صحن آمد نتوانست اعضای را قانع کند که به این ترتیب بود لایحه کمک ۸۴۱ میلیون تومانی به رای گذاشته شد.

صابر تصریح کرد: هدف کمک به تیم سپیرود است و با قرار دادن کد در ردیف بودجه سالانه می‌توانیم این کمک را دایمی کنیم تا هیچکس نتواند این را کم و زیاد کند و مدعی این تیم باشد.

Share