حمایت مادی و معنوی هرساله از ۳۳ کودک بی سرپرست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا اعلام کرد:دیدار و سرکشی امروز بمناسبت گرامیداشت یادو خاطره شهدای نیروی دریایی و همچنین هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردیده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با ایتام تحت پوشش فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) دیدار کرد.
در این دیدار صمیمی و معنوی حجت الاسلام باقری خدمت به همنوعان را یک امر خداپسندانه و انسانی در تمام دنیا بویژه در جامعه اسلامی دانست.
وی بر اهمیت توجه به ایتام در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود : اسلام دینی سراسر رحمت و عطوفت است که از جانب خداوند برای سعادت بشر آورده شده و پیامبر گرامی اسلام نیز مبشُر و هدایتگری مهربان برای انسانهای آزاده است.رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا افزود : آیات فراوانی در قرآن کریم در مورد لزوم توجه به ایتام و سرکشی و رسیدگی به امور مادی ومعنوی آنها نازل گردیده است.
وی با اشاره به اینکه فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی همواره در اجرای کارهای خیر و عام المنفعه پیشتاز است افزود : انعکاس فعالیتهای خیرخواهانه وسیله ای برای ترویج فرهنگ وقف و امور خیر است ، لذا این فرماندهی هر ساله از ابتدای ماه مبارک رمضان بمدت یکسال مسئولیت حمایت مادی از ۳۳ کودک (دختر و پسر) بی سرپرست را برعهده می گیرد ، که این اقدام همواره مورد استقبال کارکنان مومن و متعهد این فرماندهی قرا گرفته است . وی در پایان خاطر نشان کرد : دیدار و سرکشی امروز بمناسبت گرامیداشت یادو خاطره شهدای نیروی دریایی و همچنین هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردیده است .

Share