حمایت از سپیدرود رشت بر شورانشینان یک تکلیف است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس صابر رییس کمیسیون عمران شورا شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: تیم سپیدرود رشت یکی ازتیم های ریشه دار در اذهان مردم شریف رشت بوده و حمایت از آن بر شورانشینان تکلیف است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس صابر رییس کمیسیون عمران شورا شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: تیم سپیدرود رشت یکی ازتیم های ریشه دار در اذهان مردم شریف رشت بوده و حمایت از آن بر شورانشینان تکلیف است.sabermg_0804_resize

صابر گفت: بنده هرچند فوتبالی نیستم اما از علاقمندان به این تیم هستم و امیدوارم عزیزان شورا و همکاران بنده در این خصوص تصمیم اتخاذ نمایند تا این تیم مردمی شرایط بهتری داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی که از برنامه تلوزیونی با شما تماس گرفتند گفت: با من هیچ تماسی گرفته نشده بود که اگر میشد با کمال میل حتما انجام وظیفه میکردم چون این موضوع دغدغه بنده است.

وی در ادامه افزود: لایحه سپیدرود رشت به علت تعطیلات به تعویق افتاد. اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و تصمیمی می‎گیرند که به نفع مردم و تیم مورد علاقه شان باشد نه تصمبمی که خوشایند مسوولین باشد.

Share