عضو شورای شهر رشت؛

تشکل انجمن اسلامی جایگاه امنی برای دانش آموزان محسوب می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شیرزاد با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز ما باید بصیرت خاصی داشته باشند، عنوان کرد: تشکل انجمن اسلامی با آموزش هایی که در راستای منویات رهبری و شهدا به دانش آموزان می دهد بصیرت همراه با عمل را موجب می شود که باعث آمادگی دانش آموزان جهت پذیرش مسئولیت های خطیر در آینده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو شورای اسلامی شهر رشت با حضور در جلسه شورای اداری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در روز یکشنبه ۱۴ آذر با اشاره به اینکه خود در دوران دانش آموزی از فعالین کارهای فرهنگی در مدرسه بوده، عنوان کرد: تشکل انجمن اسلامی جایگاه امنی برای دانش آموزان محسوب می شود.

shirzado_2016-08-27_23-05-07سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با استفاده از بیانات رهبری دانش آموزان را سرمایه های این انقلاب دانست و افزود: تاکید رهبری در جهت توجه ویژه به دانش آموزان جایگاه حساس و خطیر این قشر را نشان می دهد.

شیرزاد با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز ما باید بصیرت خاصی داشته باشند، عنوان کرد: تشکل انجمن اسلامی با آموزش هایی که در راستای منویات رهبری و شهدا به دانش آموزان می دهد بصیرت همراه با عمل را موجب می شود که باعث آمادگی دانش آموزان جهت پذیرش مسئولیت های خطیر در آینده می شود.

ایشان حضور روحانیون و کارشناسان مذهبی در این تشکل را یک امتیاز ویژه دیگر این تشکل برشمرد.

شیرزاد با اشاره به اینکه مطالبه گری باید از ویژگی های چنین مجموعه هایی باشد، بیان کرد: یک بخشی از مطالبه گری ها باید نقد عملکردی مدیران باشد.

وی افزود: انتقاد خوب است زیرا موجب تغییر صحیح مدل مدیریتی می شود، اما نباید تخریبی باشد بلکه باید از عملکرد مسئولین انتقاد کنیم.

مسئول کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر در ادامه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در شورای شهر ارائه کرد و در پایان خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر نباید فعالان سیاسی باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد تلاش کردیم در تصمیم گیری هایمان مباحث و رویکردهای سیاسی را لحاظ نکنیم و در حوزه مدیریت شهری سیاست زده عمل ننماییم.

در پایان حاضرین نقطه نظرات خود را درخصوص حوزه مدیریت شهری بیان کردند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، این عضو شورای شهر رشت از ساختمان اتحادیه بازدید کرد.

Share