سخنگوی پلیس راه گیلان تأکید کرد:

تردد در تمام محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سخنگوی پلیس راه گیلان استفاده از زنجیر چرخ در تمام محورهای کوهستانی و برفگیر این استان تأکید کرد و گفت: محور پونل‌ـخلخال همچنان مسدود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اکبر فقیری امروز با اشاره به وضعیت راه‌های گیلان اظهار کرد: تردد در تمام محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.img11485018

وی افزود: محورهای کوهستانی حیران آستارا، اسالم به خلخال، جیرنده‌ـ‌کلشیم، امامزاده ابراهیم‌ـ‌اسحاق، دیلمان، اشکورات و… پوشیده از برف بوده و با توجه به ارتفاع بلند برف در این محورها استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

سخنگوی پلیس راه گیلان با بیان اینکه محور پونل به خلخال همچنان مسدود است، گفت: این محور با احتمال ریزش بهمن و وجود کولاک مسدود بوده و مسیر جایگزین از محور اسالم به خلخال با زنجیر چرخ استفاده می‌شود.

این مسؤول درباره محور رشت‌ـ‌قزوین و بالعکس تصریح کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر بارش برف در این محور ارائه نشده و مسیر برای تردد باز است.

فقیری با اشاره به اینکه اکنون طبق گزارش‌های واصله از استان قزوین در محور کوهین برف نیست، خاطرنشان کرد: مسافران برای اطمینان از وضعیت این مسیر در ساعت آینده و بقیه راه‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را با شماره ۱۴۱ به دست آورند.

وی شماره ۱۲۰ را برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور عنوان کرد و یادآور شد: شماره‌های مذکور برای اطلاع از وضعیت راه‌ها بوده و می‌توانند اطلاعات را به لحظه دریافت کنند.

سخنگوی پلیس راه گیلان از رانندگان خواست در صورت غیرضروری بودن سفرها از تردد در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

وی رعایت سرعت و سبقت مطمئنه به‌ویژه در محورهای کوهستانی و برفگیر گیلان را مورد تأکید رانندگان خبر داد.

Share