مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبرداد

تداوم بسته بودن محور پونل – خلخال به علت خطر سقوط بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آل محمدی سپس از تداوم بسته بودن محور پونل- خلخال، حد فاصل زندانه تا گردنه الماس به علت خطر سقوط بهمن خبر داد و افزود: هموطنان می توانند از محور اسالم به خلخال به عنوان مسیر جایگزین تردد نمایند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آل محمدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان  با اعلام این خبر گفت: در بارشهای اخیر با تلاش شبانه روزی راهداران در سطح استان ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از محورهای استان برفروبی شد.۹۵۷d32031aaa4cbabdb34618f86514f0

وی در ادامه خاطر نشان نمود: حجم برفروبی انجام شده طی این مدت ۲ میلیون و ۴۵۵ هزارمتر مکعب بوده است و ۱ هزار و ۳۰۰تن ماسه و نمک پاشی نیز در محورهای کوهستانی استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: همچنین طی این مدت با تلاش راهداران به بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف کمک شد.

این مقام مسئول گفت: بر اثر بارش برف چند روز گذشته راه ۹۰ روستای گیلان مسدود شده بود با تلاش راهداران نسبت به بازگشایی آن اقدام شد.

 آل محمدی سپس از تداوم بسته بودن محور پونل- خلخال، حد فاصل زندانه تا گردنه الماس به علت خطر سقوط بهمن خبر داد و افزود: هموطنان می توانند از محور اسالم به خلخال به عنوان مسیر جایگزین تردد نمایند.

وی با اشاره به اینکه  ۳۷ اکیپ راهداری با ۲۴۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین در محورهای استان مستقر و آماده خدمت رسانی می باشند از هموطنان خواست چنانچه قصد عزیمت به محورهای کوهستانی و برفگیر استان رادارند حتما تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

Share