نامه روحانی به جهانگیری

بیش از ۳۰ کشته در سانحه برخورد دو قطار/ روحانی: دلایل وقوع این حادثه تلخ بررسی و مقصرین احتمالی معرفی شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس جمهوری به دنبال سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن گردید، خواهان بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی و بکارگیری تمام اقدامات لازم برای درمان سریعتر مصدومان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس جمهوری به دنبال سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن گردید، خواهان بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی و بکارگیری تمام اقدامات لازم برای درمان سریعتر مصدومان شد.۵۷۳۹۱۱۸۲

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی خطاب به معاون اول رییس جمهوری به این شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

سانحه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیزمان و از جمله پرسنل خدوم راه‌آهن گردید، باعث غم و اندوه فراوان گردید.

لازم است فوراً دستگاه‌های مسئول، به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی نسبت به بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی اقدام نمایند و تمام اقدامات و تمهیدات فنی و مدیریتی را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخراشی پیش‌بینی و اجرا نمایند.

همچنین ضروری است همه دستگاه‌های امدادی و استانی، به‌ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام اقدامات لازم را برای درمان سریعتر مصدومان به عمل آورند.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدیده، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه ناگوار مغفرت و رحمت، برای عموم بازماندگان صبر و برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل و سلامتی کامل مسئلت دارم.

حسن روحانی – رییس جمهوری اسلامی ایران

جدیدترین اخبار دریافتی حاکی از افزایش مصدومان و کشته شدگان این حادثه به ترتیب به ۸۰ و ۳۵ تن است و تعداد کشته ها نهایی نیست .

Share